Første dag med spying

Ønsker<3

Elsker forumet
Da har jeg hatg en runde over doskålen :/ 6+1 idag, så da vet jeg hva jeg skal bedrive morgenen med de neste 7-8 mnd :(

Huff! Håper virkelig ikke du må styre på så lenge :( Er det slik at du er kvalm hele tiden eller kun en gang til dagen? Misunner deg ikke, stakkar! *klem*

I dei to andre svangerskapene har jeg spydd en gang på morgonen til helt på slutten egentli.. Men har ikke vært spesielt kvalm da heldivis :) men denne gangen her begynnte de med kvalme på kvelden da men håper jeg bare slipper unna med slik jeg har hatt det før :)

Huff :-( er så ubehagelig....! Kvalmen har ikke slått til for fulgt her, men går bare å venter!

Uff.....håper det går over
Håper at jeg unngår å spy og være mye kvalm, sist gang ble jeg litt kvalm på ettermiddag/kveldene. Og det er jo greit, da slipper en å sitte kvalmen på jobb.

Har heldivis vært hjemme fra jobb med influensa idag så har kun ligget på sofaen i hele dag! Skal gjøre de imorgen også :) håper jeg klarer å jobbe en stund fremover uten å bli sykemeldt :(

Har heldivis vært hjemme fra jobb med influensa idag så har kun ligget på sofaen i hele dag! Skal gjøre de imorgen også :) håper jeg klarer å jobbe en stund fremover uten å bli sykemeldt :(
Her er ikke sykemelding et alternativ. Visst jeg ikke fullfører dette skoleåret så får vi ikke permisjonspenger, så her må jeg bite tennene sammen og tvinge meg på skolen!:(

Back
Topp