Første dag med spray...

Mspower

Forelsket i forumet
Nå om en time skal jeg begynne å spraye... kan si jeg gruer meg litt,iogmed at jeg ALDRI har prøvd nesespray før...:/ men det går nok bra:)

skal ta sprayen 08.00 og 20.00;) i begge nesebor hver gang:)

men er det riktig at jeg skal blø nå? begynte med ny blødning fredag,og da hadde jeg bare hatt en uke opphold siden sist blødning. prøvde å ringe trondheim,men fikk ikke tak i dem. prøvde hele dagen:S

Da var det gjort... var ekkelt,men gikk fint...
men.. hvorfor krabber den opp halsen selv om jeg drikker?:S
ikke noe som funker. svir i halsen liksom...

Det er litt ekkelt med den smaken de første gongene. Er det synarela spray du bruker eller? Det kommer seg etterkvart, te hjalp meg endel..[:)]

GRATULERA som sprayer då Mspower[:D][:D] Endelig var det din tur![:)][:)]

- Hørtes rart ut med den blødningen då... Har du ustabile sykluser bak deg? Rekna med du er på dag 20 når du starta på sprayen eg, men kanskje det er anna praksis i Trondheim?! Har du prøvd å ringe de i dag?

Så flott at du er i gong [:D][:D][:D]

Smake ikkje alltid så godt den sprayen nei[:'(][;)]

Ang blødning så pleie dei fleste å begynna med spray på dag 20 så eg ville kanskje ringt klinikken igjen, berre for å væra sikker.

Det var rart, skal du ta sprayen bare 2 ganger om dagen? Hva slags spray går du på?

Takk for alle innlegg:D
har ustabile sykluser bak meg ja... uten tvil.. tenkte jeg skulle ringe nå:)
er Synarel jeg bruker... 4spray om dagen tilsammen :) æsj:p he he...

håper virkelig dette her vil funke:)

Hva sa de om blødningen din, jeg håper at det er greit og det er bare å kjøre på med nedregulering og så sprøyter.

jeg skal fortsette slik jeg driv med nå:D men skal til gyn her jeg bor 19.desember for å se hvor tjukk livmorslimhinna er og sjekke cyster:S

sitt bare å gruer meg til å spraye i kveld je nå:p hehehehe... jeg er pyyyyyse:p

Masse lykke til! [:)]

Tusen takk:D
da er dag 1 med spray over:) he he. bare en måned igjen.. :p

Tusen takk... :) er så godt å ha dere,jenter:)

Back
Topp