første dag idag

vindre

Flørter med forumet
Da er jeg omsider kommer igang med første forsøk, eller dvs at jeg har begynt med nesesprayen idag.[:D]

[&:]Sitter med litt blandede følelser om dette her. Vet ikke helt om jeg tør slippe jubelen løs, for jeg vet jo ikke hvordan jeg kommer til å reagere på medisinene. Har nå gått på pergo i snart 2 år, og der fikk jeg en kjempe negativ bivirkning (deprimert[:(]) som det tok nærmere 6mnd for å komme over[:'(]. Fikk den andre perioden. Håper jeg slipper dette nå.

Er litt redd for hvordan jeg kommer til å være i denne perioden, og da særlig når søsteren min skal gifte seg[:D], og jeg kommer da til å være på både nesespray og sprøyter, for det kommer til å være 3 babyer som skal være der. Jeg får vel bare forklare de situasjonen, så forhåpentlig forstår de selv om de ikke akkurat har forstått problemet våres før.

Jaja, dette var bare litt tanker jeg har gjordt meg iløpet av den siste tiden, og det gjorde godt å få dem ut.

Vil bare ønske deg masse lykke til vindre....
Håper spiren din sitter på aller første forsøk[:)]

Skjønner du er skeptisk til alle medikamentene, men vi krysser fingrene for at du ikke reagerer noe særlig negativt på noen av dem...

Jeg har også gått på pergo noen mnd, men måtte bare kutte dem ut nå en stund før bryllupet vårt.
Jeg blir jo helt satt ut av dem, og er kjempedeprimert og sinna hele tiden, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til....[:o]

Håper du snart er over i et terminforum vindre, det hadde du virkelig fortjent[;)]

Takker for hyggelige svar fra dere begge, både du lille70 og du Muppa.

Det var betryggende å høre at dere også har hatt bivirkninger av pergoen, og da særlig at du Muppa ikke har hatt bivirkninger av verken nesespray og sprøyte. Da ble jeg litt beroliget.

spennende og håper det går din vei denne gangen.

ja skjønner godt det kan bli tungt, ønsker deg lykke til.

Så spennende!! Du får holde oss oppdatert på korleis det går :)

Masse lykke til i alle fall [:)]

Back
Topp