Første dag i sist mens

Sprettmusa

Glad i forumet
Når var første dag i sist mens hos dere?
(ble plutselig litt nysgjerrig nå mens jeg lagde meg en ticker)[8D]

Hos meg var det den 5 mai, så unnfangelsen skulle vært omkring 16.mai..[:)]

14. mai, men jeg hadde 35 dagers syklus, ikke 28. Eggløsning/befruktning/unnfangelse ca 3. juni

19 mai[:)]

10.mai[:)]

er litt usikker, litt ustabilt mens[8D]
men om jeg har riktig var siste mens første dag 8.mai.

7.mai... Skal til legen 2.juli- fordi jeg har så uregelmessige syklusser. men gjennomsnittet er på 31 dager[8D]

14.mai, unnfangelse 28.mai :)

27/28 april..

Min var 5-6 mai (husker ikke helt)

Men det var første mens etter p-pille slutt, så tror den var ganske ustabil. Er derfor ikke helt sikker på når termin er, men har gått 14 dager tilbake etter positiv test og regnet ut at unnfangelsen skjedde ca da?

Hvis ikke har jeg produsert hcg ganske sent..[&:]

Lurer på om dette er god nok grunn til tidlig ul? Er jo sånn ca 2 uker +/-

1 mai [:D] Men jeg hadde en syklus på 35 dager istedenfor 28 dager.. Så jeg er nå 6 uker og 4 dager på vei. Men skal ta ultralyd om ett par uker for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei, blir spennende [:D]

ORIGINAL: kiineline

1 mai [:D] Men jeg hadde en syklus på 35 dager istedenfor 28 dager.. Så jeg er nå 6 uker og 4 dager på vei. Men skal ta ultralyd om ett par uker for å finne ut eksakt hvor langt jeg er på vei, blir spennende [:D]

Går du privat eller får du det via legen?[:)]

19 mai, 23 dager syklus mnd før. Tok ut spiral i april, så var vel ikke helt stabil. Så jeg tipper undfangelsen var en gang i mellom 28 mai og 2 juni [:)]

14 april [:-] men jeg har jo ikke peiling på syklussene mine heller,
hadde fra 19  mai til 25 mai positive el tester og testet positivt
den 25 mai med g test=) så regner med jeg ble befruktet rundt 1 mai [:)]

hos meg va det 13 mai[;)]

7 eller 8 mai [:)]

15 mai[:)]

ORIGINAL: Mollå

ORIGINAL: kiineline

Går du privat eller får du det via legen?[:)]

Jeg går privat

14 mai, men har syklus på 36 dager og hadde el 2. juni[:D]

Første dag i siste mens 27 april...

EL på dag 16...

Testet pos 10 eller 11 eller 12 dpo (husker ikke...[:-] Må inn på FF og sjekke og det gidder jeg ikke nå[:-])

12 mai :) tror jeg i alle fall, er ikkje 100% sikker, men det er i alle fall ikkje langt unna..

Back
Topp