Første bursdagen..

taita81

3 barns mor ♡
  Jepp,den kommer jo temmelig snart så hva tenker dere å gjøre?? Ha selskapSTORT,lite..hva slags mat  Tenker dere å ha masse barn til stedet..bare fam.. Men leker da noen forslag??

Tenk at det har gått snart ett år allerede jentertiden har gått fortphu... Og snuppa har gitt meg mer enn jeg noengang kunne forestilt meg,føler meg utrolig heldig

Har jo noen venner av minstemor som må inviteres. Lurer på om d kanskje blir på dagtid og familieselskap på ettermiddag... Ikke helt bestemt ennå.
Kaker og litt snacks på bordet, kanskje noen smurte rundstykker.

Her blir det felles feiring for Elisa og storesøster som blir 3 år, siden det bare er fire dager i mellom de. Ikke noe barnebursdag, kun familie her....
Tenker å lage et par-tre kaker, og enten pølser eller pizzasnurrer.

Vi har bestemt oss for å be alle som var til dåpen og rett og slett leie det samme lokalet på nytt.
Det blir pølse og kakefest i beste forstand,så det blir prinsessekake med borg(sett på nett[:D]),gele`tog,boller i alle varianter og sukkerfrie kaker for de som ønsker det[:D].Har allerede begynt å handle inn ting jeg kommer over som pynt etc etc.
Gleder meg som ett barn[:D]

Høres jo bra ut dette ja..er jo artig å lage noe til gullene våres..er litt skrekk blanda her for har så svæær fam,og det er bare på mannens side. Har aldri lagd mat og så masse til så mange...hehe..(kanskje på tide..[8D]) Men blir nok til at vi holder bursdag til snuppa,blir jo morsomt å se tilbake på [:D][:D]

Men vi har så mange barn i fam så har noen forslag til leker..de er alt fra min snuppe til 8 år. Tror vi kommer til å ha masse frukt jeg,og seff kaker..men siden vi har så mange unger og snuppa ikke spiser kaker og er så gla i frukt så blir det nok hauger av frukt ja..nam nam..fersken og melon er jo bare kanon godt,ho godter det i deg som bare det [:D]

ja, her blir snuppa 1 år neste mandag... NESTE MANDAG!! [:-] tiden har jo bare flydd..

her skal vi ha familie bare på søndagen, så tror jeg nok de feirer litt i barnehagen på mandagen og [:)]
tror jeg lager pizza på søndagen, å så kaker og. [:)]

Er det noen som vet om hvor man kan finne kakeoppskrifter med barnemotiv? Trenger inspirasjon her, men sluter helt sikkert opp med en vanlig alikevel...

Vi har litt krånglete familieforhold så i år skal vi ha 3 (!) selskap... Det 3 blir for at vi skal hjem til Sverige i byllup og passer da på at for min familie der, men må ha 2 her i Norge... Trist at det må være sån synes jeg. Har ikke helt bestemt om vi skal ha barnebursdag også, men då må jeg gjøre klart for 4 selskap! Har ellers tenkt å bjude på enklere mat typ pastasalat, kake og en del oppskuren frukt. Pynta med en massa ballonger i alle farger [:D]

Back
Topp