Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tar dere de første blodprøvene? Må man vente til uke 12, eller kan man ta de før?![]()
Merkelig? Er også rhesus negativ, og var ingen problem å ta blodprøvene så tidlig. Skal ta ny blodprøve i uke 24 da for å sjekke barnets blodtype tror jeg. Tror min fastlege er veldig oppdatert på nyere retningslinjer kanskje? Siden det var greit å ta blodprøvene så tidlig.Så rart at de sier så mye forskjellig! Jeg er rhesus minus, og da kan jeg ikke ta de før sa de. De skal sjekke antistoffer og hvilken blodtype babyen har tror jeg.. I alle fall antistoffer..
Jeg er rhesus minus og med tidligere svangerskap med antistoff. Og jeg har tatt blodprøvene og allerede fått påvist antistoffer igjen.Så rart at de sier så mye forskjellig! Jeg er rhesus minus, og da kan jeg ikke ta de før sa de. De skal sjekke antistoffer og hvilken blodtype babyen har tror jeg.. I alle fall antistoffer..
Ah, ok.. Kanskje ikke min er helt oppdatert da, eller at jeg tar missforstått. Ringte en ekstra gang for å høre om jeg kunne ta blodprøve, da jeg fant ut at jeg har en død tvilling i livmoren. Tenkte det var ok å vite om det kunne ha ført til ekstra komplikasjoner ifht antistoff. Men da sa han det ikke var vits i å teste etter antistoff enda.. Skal til legen i morgen, så får høre da...Jeg er rhesus minus og med tidligere svangerskap med antistoff. Og jeg har tatt blodprøvene og allerede fått påvist antistoffer igjen.
Er ikke før i uke 24 de tester hvilken blodtype barnet har. Har ihvertfall vært sånn hos meg tidligere
Jeg spurte på sykehuset i dag. Gyn sa at uke 10 var best.Så rart at de sier så mye forskjellig! Jeg er rhesus minus, og da kan jeg ikke ta de før sa de. De skal sjekke antistoffer og hvilken blodtype babyen har tror jeg.. I alle fall antistoffer..
Ah, ok.. Kanskje ikke min er helt oppdatert da, eller at jeg tar missforstått. Ringte en ekstra gang for å høre om jeg kunne ta blodprøve, da jeg fant ut at jeg har en død tvilling i livmoren. Tenkte det var ok å vite om det kunne ha ført til ekstra komplikasjoner ifht antistoff. Men da sa han det ikke var vits i å teste etter antistoff enda.. Skal til legen i morgen, så får høre da...