Første bilde av deg

åå skulle gjerne vist det..
Men har de ikke på denne dataen.. kan legge ut et av de første bildene av jenta.. Men jeg er ikke med..
2 sek..

Her er hun ca 1 time gammel..

Det er henne du ser HELT øverst på venstre siden på det hjertet i signaturen..
En blond badenymfe.. Syntes hun er så lik seg selv ennå!

Her er hun vel kanskje 8-9 timer gammel..

Absolutt første kan jeg nok ikke dele.. [;)] han var vel kanskje ikke helt ute da.. [8|] Skal se om jeg finner noe jeg [8D]

ORIGINAL: 1100

åå skulle gjerne vist det..
Men har de ikke på denne dataen.. kan legge ut et av de første bildene av jenta.. Men jeg er ikke med..
2 sek..

Her er hun ca 1 time gammel..

Det er henne du ser HELT øverst på venstre siden på det hjertet i signaturen..
En blond badenymfe.. Syntes hun er så lik seg selv ennå!

der bildet ligger litt oppå det andre?? i så fall gjetta jeg helt riktig - hun er veldig lik sin vakre mamma...[;)]

jepp.. veldig nærmt bilde.. Og det ligge litt over et annet..
Ja hun hr nok fått flest av mammaen sine gener..

Det første bilde av meg og Leander kan jeg ikke dele, da kommer det noen deler av meg jeg ikke vil dele[:D][:D][:D] Men legger ut to bilder[:)]

Her er siste magebilde tatt:

Her er Leander bare noen timer gammel

Jeg har fortsatt ikke forstått hvordan jeg skal få lagt inn bilder.. noen som kan sende en lett forklaring på pm til meg??

Men her er siden hennnes på hjemmesiden vår: www.freewebs.com/adelesofie/solskinnetadelesofie.htm

Litt ned på siden ser du bilde fra første gang hun var ute hos meg. Da var hun 1 døgn gammel. Et magisk og fantastisk og også skremmende øyeblikk. Hun fikk ligge ute i 20 min før hun måtte inn i kuvøsen igjen.

IKKE QUOTE!!

Ville egentlig ikke vise det fram.. haha. den dobbelthaka men jeg hadde så mye vann i kroppen og litt sliten..[:D]
Ser jo ganske koselig ut dette bildet, suger pupp for første gang liksom, men hu gjorde ikke det. Hu fikk ikke til, hadde litt problemer så hu tok ikke puppen før hu var 7 uker hu[:D][:D]

det var et nyydelig bilde..
En god stemning over hele!

He ikkje dei bilda på datan her, men he det første bilde av Lukas aleine da[:)]

Heiiilt fersk[:D]

Så koselige bilder

Back
Topp