Første bil valg..... Hjelp!!!!

Barnslig

Glad i forumet
Jeg holder på å ta lappen nå, i en alder av 30 år.......
Venter andremann til høsten så trenger en bil som er lett å kjøre, stort bagasjeplass og litt god plass i baksetet...
Blir nødt til å kjøpe brukt, så må jo være en biltype som overlever et par eiere...

Noen tips??? Drukner i biljungelen her....

Min første må jo bli en familiebil, ingen snerten sportsbil på meg gitt.......

©Smartass skrev:
Min første var en limegrønn Toyota tercel. Ikke velg dét! Haha

En sånn en.. lol :D http://farm4.static.flickr.com/3572/3352145662_b3c1bb2b38.jpg

Fikk ikke sett den, men du var ikke fornøyd med Toyota?? har hørt de er bra...

Så den nå ;) nei kan nok ikkke bli en sånn en....

Stv: Volvo v70, vw passat, ford mondeo
Flerbruksbil: ford s-max, vw touran
SUV: Mitsubishi outlander, honda cr-v

Vil ikke ha suv, men har tittet litt på forskjellige flerbruksbiler.........

Mazda 6 er fantastisk gode biler !! Stor plass og gode å kjøre !! Også stilige da !! ;)

Spørs litt hvor mye du vil bruke - men honda crv er også FANTASTISK !! Og god plass !! ;) Men, der kan prisen bli litt i overkant !

Jeg synes absolutt du skal velge japansk. De topper statestikken hele tiden på sikkerhet blandt annet.

Denne gangen valgte jeg en Toyota Corolla. Hadde Mazda før det :)

Toyota Corolla er knall å kjøre:)

mammatileijente skrev:
Jeg synes absolutt du skal velge japansk. De topper statestikken hele tiden på sikkerhet blandt annet.

Har sett en del på Toyota corolla, liker dem godt så skal ikke se bort i fra at det blir det.....
Hører at Toyota går lenge også....

Uff, det er vanskelig dette, godt jeg ikke skal kjøpe bil ennå, men vil jo gjøre meg litt kjent i jungelen før tiden er inne.....

Barnslig skrev:

mammatileijente skrev:

Har sett en del på Toyota corolla, liker dem godt så skal ikke se bort i fra at det blir det.....
Hører at Toyota går lenge også....

Ja, de sier så:) Går for å være en veeeeldig bra bruktbil i alle fall:) Toyota er høyt oppe på listen hver gang:)

Lykke til med biljakten!

Back
Topp