første bhg dag imorgen

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
jeg kan nesten ikke vente med å levere henne, haha. Høres jo helt feil ut da... Men, gleder meg faktisk til hu skal begynne. Hu er så oppmerksomhetssyk når vi er alene hjemme, bare mamma, mamma, mamma hele dagen, men så fort hu er med andre glemmer hu oss litt. Så jeg tror hu kommer til å ha skikkelig godt av disse dagene i bhg.

Litt rart også, for hu er jo den bitte lille jenta mi. At hu har blitt så stor allerede er nesten litt fælt. Men, ser på det som en spennende tid fremmover[:D]

Vi gikk til barnehagen igår, det tok oss 45-50 minutter. Sååå, imorgen starter vi dagen med sykkeltur til bhg. Frisk luft på morgenen må vel være bra[8D]

Skrev det på facebook, men skriver det her også: Lykke til i morgen [:)][:)][:)][:)]

Lykke til :-) [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det gikk suuuuuupert. Vi var jo ikke det så veldig lenge. Hu brydde seg ikke om oss i det hele tatt, utenom de to gangene hu kom for å få litt vann. Når vi skulle gå strakk hu seg bare etter hu bhg tanta. Fikk hu ikke komme fra oss til henne ble hu sutrete[8D]

har stor tro på at detta skal gå kjempe fint. Imorgen skal hu få være der noen timer alene. Får se hvordan det går. Tror det skal gå veldig bra sånn egentlig[:D]

Sykkeltur til barnehagen, så koselig![:D]

Det blir nok helt supert for henne å komme i bhg kan jeg tenke meg [:)][:)]

Back
Topp