Første bhg år

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
To ganger omgangssyke, svineinfluensa, vondt i halsen, øyekatarr, og noen dager med feber.

Vi klarte oss akkurat med de 20 dagene vi hadde til egenmeldinger.

Nå har han gått i 6 måneder. Hatt feber 2 dager og omgangssyke 2 dager + en øyekatarr. Så er han konstant forskjølet... Men synes egentlig det veldig greit, hadde forventet mer.

Snuppa mi har gått i 4 uker, og vi har vert igjennom en kraftig forkjølelse, to runder med feber og nå diare... bare gleder meg til fortsettelsen [&:]

Jenta vår startet i August å har nå hatt mange runder med feber (mye i forbindelse med 4 gjeksler), øyekatar og ørebetennelse. Pluss mye snørr og hoste. Hun har nesten ikke vært i bhg, føler jeg.
Har tatt henne mye fri og da farmor gjerne vil låne henne[:D]

Han begynte i september 09, og har vært hjemme én gang med feber. Ellers ingenting annet enn litt snørrete nese.

Nei. Vært hjemme noen ganger pga feber når det var tenner på vei.

Han har ikke vært spesielt mye syk, bortsett fra akkurat nå, måtte hente han i barnehagen på Onsdag, og er ikke sikker på om han er frisk nok til å gå i morgen. Han har gått siden august :)

nesten ikke syk men dro dritten med hjem til oss andre....

Han begynte i august og har ikke vært en dag syk ennå *bank i bordet*[:)]

har gått siden august..
hatt bronkitt 3 ganger, lunge betendelse 1, øye katar, mund hånd og fot syke 1, øre betendelse 2. pluss vannlig influensa 3-4 ganger... og noe virus greier...

Her beynte hun i august og helt siden det har hun hatt to uker hvor hun har vært frisk og en uke der hun er syk- uten unntak!

Har hatt øreverk 2 gnager, lungebetennelse, øyekatarr, bronkitt, halsbetennelse, omgangsyke, "bare feber o forkjøla" noen runder.

Så ja har vært vannvittig mye syk...

Jaaa [:-]
Går mye i ørebetennelse og luftvei infeksjon [:o] Noen barnesykdommer har vi også vært innom..
samt 4 - 5 runder med spysyken og diarè [:'(]

nei ikke egentlig.. han begynte i august da, men har kun hatt et par runder med feber/forkjølelse og øyekatarr en gang.

Eldste var mye syk første året... Hadde heldigvis snill mor-mor som stillte opp å tok henne, for bhg ringte bare hu ble litt snørrete... Og det ble mye fravær fra skole pga..

Tuva har ikke vert noe særlig syk (bank i bordet), fekk noen blemmer i munnen når det gikk hand,hand og fot syke i bhg og spysyka når den gikk[:)]

Men Sofia som er 5 mnder har vert mye syk, sikkert pga Tuva.. Hu drar med seg basilusker hjem og selv om Tuva ikke blir syk, så kan kansje Sofia få smitten... Vet ikke jeg [:)]

Ja, i begynnelsen var lille gutt syk annen hver uke her.. Var vel ingen konkrete sykdommer, bare ''virus'' sa legen de gangene vi var hos legevakten..

Eldste var mye syk første året... Hadde heldigvis snill mor-mor som stillte opp å tok henne, for bhg ringte bare hu ble litt snørrete... Og det ble mye fravær fra skole pga..

Tuva har ikke vert noe særlig syk (bank i bordet), fekk noen blemmer i munnen når det gikk hand,hand og fot syke i bhg og spysyka når den gikk[:)]
Ellers bare vanlig snørrete og hostet litt, men ikke så jeg har holdt henne hjeme fra bhg[:)]

Men Sofia som er 5 mnder har vert mye syk, sikkert pga Tuva.. Hu drar med seg basilusker hjem og selv om Tuva ikke blir syk, så kan kansje Sofia få smitten... Vet ikke jeg [:)]

Har gått i et halvt år nå!

Begynte i august!

Ble første gang syk i november og då holdt hu på i 2 uker med Først den 4barnesykdommen, og når den forsvant så kom det omgangsyka som endte opp på sykehuset!

Så fikk hun øyebetennelse i desember
[:)]

Er vell kun det hun har vært syk siden bhg-en [:)]

Emilie var ikke syk en eneste gang det første året.
Sebastian har vært syk en gang og har gått i 10 mndr.

Snuppa begynte i august og har hatt noen hjemmedager med feber og forkjølelse. Spysyke, diare og andre ting har hun holdt seg unna. Men har vært konstant snørrete og hostet siden september føles det som.

Back
Topp