Første bevegelser/spark?

x1xnore

Andre møte med forumet
Når og hvordan kjente dere (som førstegangs-gravid) bevegelser? Jeg er 16+5 uker på vei, vet jo at det er litt for tidlig enda -men er bare litt nyskjerrig...
Hilsen ei som gleder seg masse til å bli mamma[:)]
 
Jeg venter nr 4... Men da jeg ventet førstemann tror jeg at jeg var ca 18 uker på vei da jeg kjente tegn til liv! Og det er en herlig følelese, gleder meg veldig til denne sparker.
 
Hei,hei...Er ikke førstegangs,men.
Med første så kom sparka som jeg kjente et par dager før 18 uker![;)]
Så det var like før jeg var på UL. Er bare kjempe hærlig!!![:D]
Legg deg ned og slapp av,ta det helt rolig-prøv å dytt litt på magen-kanskje du kjenner no![;)]
 
Har kjent spark / bevegelser siden ca uke 17. I begynnelsen bare helt forsiktig, men det har økt i styrke etterhvert. Kjempespennende [:D]
 
Hei,

Er nå i uke 18 og kjente spark på lørdag for første gang. Kunne faktisk kjenne det utenpå i hånden min også. Veldig rart og herlig.

Har kjent litt boble lignende greier et par ukers tid før dette.

CM
 
Jeg kjente spark rundt uke 20, for jeg var usikker på om det var luft i magen eller om det var babisen [:D] Så da var jeg 100% sikker på att det var henne....he he he....det er kjempe morsomt å tenke på nå!

Lykke til videre i graviditeten - du har masse koselig å se frem til! [:)]

Klem og kos fra meg!!!!
 
Hei,

jeg kjente de første sparkene/bevegelsene ca i uke 16. Kjentes da ut som en liten fiskehale. Du skjønner når det er fosterbevegelser! Gled deg[;)]
 
Jeg var i uke 16 da jeg kjente de første bevegelsene.Det var på kvelden og jeg lå rett ut på sofaen.Det kjentes ut som små knips på innsiden av magen.Etter den dagen kjente jeg bevegelser hver dag,tydligere og tydligere! Det var da det gikk opp for meg at det faktisk var ett barn inni der!Gled deg masse[:D]
 
ÅÅÅÅ JEG GLEDER MEG!!! [:D][:D][:D]
 
Med første mann kjente jeg at det sparket i uke 19.[;)]
 
Jeg kjente "bobler" jeg også ett par uker før jeg var sikker på at det var bevegelser, og det var jeg ca. uke 20, morkaka lå ut mot magen så den var litt i veien. Gled deg, det er ordentlig rart å kjenne en liten fot eller en albue som trykker mot hånda di [:D]
 
Heihei!
Æ kjente livstegn fra lillegulle mitt i uke 14+6. Ganske så tidlig tell å vær førstegangsfødende [:)] Våkna en mårra og kjente nå nytt og spennanes i magen..va heilt utrulig å faktisk kjenne at dær e nå dær inne. Etter d gikk d nån daga mella kvær gang æ kjente nå. Ganske sprøtt å tenke på at den lille følelsn æ hadde i uke 14 e blitt nån kraftige spark nu.. gleda mæ bære så tell å få hælse på d lille gulle mitt for første gang [:D]
 
Back
Topp