Første bekreftende test etter 10 dpo;)

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Jeg MÅTTE bare teste med CB uke siden jeg aldri har prøvd den før, testet første gang 7 dpo, siste 10 dpo. Nå er jeg 6 dager over IKM. Ville egentlig bare for min egen del. :P Og litt for spenningens skyld :D
ImageUploadedByBV Forum1437047185.280534.jpg

<3

Oj, da har du mye hcg! Jeg fikk 2-3 uker 6 dager over ikm. Tvillinger? :-p

Oj, da har du mye hcg! Jeg fikk 2-3 uker 6 dager over ikm. Tvillinger? :-p
Tanken har slått meg, mormor var tvilling ;) Og reagerte på at det var 3+, altså 5+ siden siste mens. Stemmer ikke med dager. Men, det er så forskjellig med hvor raskt man produserer osv, skal til legen i morgen kl 10.30 så jeg er kjempe spent på nivået :D

Så spennende! Jeg også har veldig sterke tester og er spent på tidlig UL. Siden det er første barn, tenker jeg det blir best med en der inne. Jeg har høy hcg, men jeg fikk jo tidlig utslag på graviditetstest så det kan hende spiren bare har festet seg tidlig.

Her er mine tester 9DPO Morgen, kveld og 10DPO morgen

Gravid.jpg

Så spennende! Jeg også har veldig sterke tester og er spent på tidlig UL. Siden det er første barn, tenker jeg det blir best med en der inne. Jeg har høy hcg, men jeg fikk jo tidlig utslag på graviditetstest så det kan hende spiren bare har festet seg tidlig.

Her er mine tester 9DPO Morgen, kveld og 10DPO morgen

Vis vedlegget 126642
ganske like mine ja :) Vi krysser fingra for 9 "herlige" mnd :P

Tanken har slått meg, mormor var tvilling ;) Og reagerte på at det var 3+, altså 5+ siden siste mens. Stemmer ikke med dager. Men, det er så forskjellig med hvor raskt man produserer osv, skal til legen i morgen kl 10.30 så jeg er kjempe spent på nivået :D
Så utrolig spennende :)

Back
Topp