Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tanken har slått meg, mormor var tvilling Og reagerte på at det var 3+, altså 5+ siden siste mens. Stemmer ikke med dager. Men, det er så forskjellig med hvor raskt man produserer osv, skal til legen i morgen kl 10.30 så jeg er kjempe spent på nivåetOj, da har du mye hcg! Jeg fikk 2-3 uker 6 dager over ikm. Tvillinger?
Er nok bare en her, men er det to er det siste graviditet!Fekk 3+ tidlig eg og men de ein berre ein i magen ❤
ganske like mine ja Vi krysser fingra for 9 "herlige" mndSå spennende! Jeg også har veldig sterke tester og er spent på tidlig UL. Siden det er første barn, tenker jeg det blir best med en der inne. Jeg har høy hcg, men jeg fikk jo tidlig utslag på graviditetstest så det kan hende spiren bare har festet seg tidlig.
Her er mine tester 9DPO Morgen, kveld og 10DPO morgen
Vis vedlegget 126642
Så utrolig spennendeTanken har slått meg, mormor var tvilling Og reagerte på at det var 3+, altså 5+ siden siste mens. Stemmer ikke med dager. Men, det er så forskjellig med hvor raskt man produserer osv, skal til legen i morgen kl 10.30 så jeg er kjempe spent på nivået