Første bassengbad! :) <3

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3

Igår var jeg på 6-ukers kontroll, så nå var det fritt frem å bade og kose oss! :D
Så idag dro vi på jobben til sambo.. På DrammensBadet!
Var ille koselig å bade med lille gull <3

Slenger med ett par bilder <3

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Fy flate for en babe du er
Fine bilder

Babe? hihi.. nå har jeg hørt det også! hihi :P
Takk <3

Fine bilder

Nøtte vet å si det [;)]
siiign [;)]

ORIGINAL: Hel1

Fine bilder

Babe? hihi.. nå har jeg hørt det også! hihi :P
Takk <3
Bare hyggelig...Mente det [;)]

ååå så koselig det så ut og så fine dere var[:D]

nå gleder jeg meg skikkelig til vi skal på babysvømming på mandag

ORIGINAL: plex

så koselig bilder 

[:)][:)]

tuusen takk allesammen! :D jaa var stas å bade <3

Åh, det så herlig ut! Oliver så ut til å kooose seg også [:)]

Kjempefine bilder [;)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Kjempefine bilder [;)]

ja tror han gjorde det! :D men han er så anspent når han bader ! samme er han når han bader hjemme.. ligger å spenner alt av muskler :/

Kjempefine bilder [;)]

ja tror han gjorde det! :D men han er så anspent når han bader ! samme er han når han bader hjemme.. ligger å spenner alt av muskler :/

Hmmm... Er han utrygg i vann da tror du? Så jo ut som om han smilte på det bildet av dere to sammen [:)] Kankskje han synes det er litt kaldt...? Fredrikke likte IKKE å bade i starten - ble stiv som en pinne og hyyylte! Men nå koser hun seg virker det som... Vi bader i vasken enda da [8D] Begynte med det siden det virket som om hun ikke likte balja si... Men nå er hun egentlig altfor stor, så vi må nok tilbake til balje eller evt det store badekaret... [:)] Har ikke prøvd basseng her enda...

ORIGINAL: plex

så koselig bilder 

Kjempefine bilder [;)]

Hmmm... Er han utrygg i vann da tror du? Så jo ut som om han smilte på det bildet av dere to sammen [:)] Kankskje han synes det er litt kaldt...? Fredrikke likte IKKE å bade i starten - ble stiv som en pinne og hyyylte! Men nå koser hun seg virker det som... Vi bader i vasken enda da [8D] Begynte med det siden det virket som om hun ikke likte balja si... Men nå er hun egentlig altfor stor, så vi må nok tilbake til balje eller evt det store badekaret... [:)] Har ikke prøvd basseng her enda...

Ja kanskje han er det.. Hmm... Han gråt ikke, var bare veldig anspent.. For det så jo ut som at han koste seg så :P
Håpe han løser seg opp litt etterhvert da! :D hihi.. Begynner jo på babysvømming til søndagen!:)
Bader han i den balja i stellebordet, han spenner seg der også.. nesten umulig å få vasket han inni henda og under armene! :P

Back
Topp