Første basseng turen

Astra

Elsker forumet
Her e vi på vårres første basseng tur. Eg hold snuppa te ei venninna
å sambo hold vårres prinsessa..
Fleire som ha vært i bassenge??

Det er gøy å vere i basseng med dei! [:D]Men får du lov til det du da, før dei 6 vekene med barseltid er ute?

Eg fekk beskjed om at før eg hadde vore til lege etter fødsel skulle eg ikkje i basseng eller ta karbad....

ORIGINAL: britt 77

Det er gøy å vere i basseng med dei! [:D]Men får du lov til det du da, før dei 6 vekene med barseltid er ute?

Eg fekk beskjed om at før eg hadde vore til lege etter fødsel skulle eg ikkje i basseng eller ta karbad....

Ja, det fikk jeg også beskjed om på sykehuset - ikke bade på 6 uker.

Skal gi gullet i allefall 1 mnd til, da han bare er 11 dager i dag.
Samboer gleder seg veldig mye til å ta han i bassenget. Har snakket mye om alle bassengturene han skal ta Filip med på.

Eg har ikke time te legen før i april, å det hadd vært lenge å vent.
Å ingen som sa at eg ikke mått fær i bassenge, slutta å blø førr 2 uke
sia å etter det va det greit.

trodde man ikke kunne bade på 6 uker jeg. pga det store såret på livmoren.

Sjølv om ein ikkje blør lenger, så har du relativt stor infeksjonsfare på eit slikt sår, det er meir det det går på enn at ein skal blø i vatnet. Men det har sikkert gått greitt, for ellers ville du jo fått feber og greier. Satse på at kloren har desinfisert[:D]

ORIGINAL: britt 77

Sjølv om ein ikkje blør lenger, så har du relativt stor infeksjonsfare på eit slikt sår, det er meir det det går på enn at ein skal blø i vatnet. Men det har sikkert gått greitt, for ellers ville du jo fått feber og greier. Satse på at kloren har desinfisert[:D]

Eg ringt legen min eg.. Han sa det va ingen fare, så lenge eg ikke blødd. Da hadd såre
grodd å det va ingen fare førr infeksjon.
Fikk no super dårli sammvittihet førr ta eg ha vært i bassenge! [:(]
Ha ikke kjent nåkka te infeksjon i alle fall!! [;)]

Back
Topp