Det går seg til.
Og det dukker trolig opp shoppinglister og utstyrslistetr her etterhvert, så er det bare å plukke det du tror du trenger og lage din egen, og butikkene er faktisk åpne i januar også Og februar. Det er ikke krise om du mangler noe.
Skal dere kjøre selv hjem fra sykehuset må dere ha bilstol, også bør dere absolutt ha noen skift i klær og en pakke bleier når dere kommer hjem. Bilstol er mest smak og behag, det er ikke sånn enormt stor forskjell på babystolene egentlig. Da snakker jeg BABYstolene, ettersom de vokser er det flere ting å ta stilling til.
Vogn er jo absolutt noe de fleste har bruk for, men da er det litt å finne ut, og evt se det med bilstolen i sammenheng, en del stoler og vogner er slik at du kan feste stolen på undersellet og trille den. Ellers er det å fastslå om en trenger noe som er lett å få i bilen, eller stødig å trille på snø og grus, noe som svinger lett på kjøpesenteret eller noe som tar liten plass sammenslått,her har vi ulike behov.
Her er det tredje, så vi er erfarne. Og har det meste vi trenger. Trolig ny vong, men jeg har såpass sterke føringer for hva jeg vil ha at det nok ikke er så mange alternativer som vurderes. Utfra mine preferanser og behov.