Første barn?Kanskje nr 2, eller 3? :)

Lykkeliimeg

Betatt av forumet
Dere som har fått fler barn, vokser magen deres fortere nå en første gang? (Kanskje tidlig, men syns jeg ser stor forskjell på meg selv nå enn sist ved denne tiden)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja min har blitt stor utrolig fort,og ikke bare en klump,men går ut fra under puppene og ned.Magemusklene etter 1.mann var nok heller ikke noe å rope hurra for da:)Vanskelig å skjule nå 10+4!

Her har magen kommet alt for fort og dette er nr tre.... Ikke sjans til å skjule det nå

Ja!! Liten klump fra uke 9! Sist kom det ingenting før uke 19! :p

Ja får ikkje igjenn bukseknappen, og her finst ikkje gravidbukser i bygda heller;p sist kom ikkje magen før uke 22, denne gang startet den vell i uke 10-11;)

Merker helt klart at magen har kommet tidligere :) Merket det godt fra uke 9 ca, og nå er det vanskelig å skjule...

Magen kom mye fortere denne gangen enn første gang. Nå er jo jeg sykemeldt, hadde jeg vært på jobb hadde alle skjønt hva som var på gang ;)

Her er nummer 3 på vei, og magen har vært framtredende siden uke 8, er nå i uke 11. Skjuler magen med vide skjorter på jobb. Men har "heldigvis" litt for mye på kroppen så det kan tolkes som om jeg har lagt på meg litt;)

Oh, yess :p i går lurte mannen på hvordan jeg skulle klare å skjule magen i noen uker til :p er 10 uker i morgen :) hadde litt bul på magen sist i uke 10, men ikke så mye som nå :p alt vises så godt og, for magen min er normalt helt flat. Såeh, vi får se om noen kommenterer noe snart :p gjemmer meg bak klærne så godt jeg kan :)

Å så godt å høre ;) Jeg begynner allerede å slite med buksene, og sist brukte jeg de til jeg fødte! Har på lette t-skjorter, men likevel legger den seg inntil den lille bulken der nede!

Her er nummer 3 på vei, og magen har vært framtredende siden uke 8, er nå i uke 11. Skjuler magen med vide skjorter på jobb. Men har "heldigvis" litt for mye på kroppen så det kan tolkes som om jeg har lagt på meg litt;)

Akkurat sånn er det her og med nr. 3 på vei. Jeg går i vide klær fra før, eller ikke tettsittende er vel mer riktig, så tror ikke noen har tenkt noe over det. Ingen som har sagt no. Er rundt 12 uker nå, må fortelle det på jobben snart.

Men, mage og mage. Tror det er en blanding av at jeg spiser mer pga kvalme og at jeg er så oppblåst. Så later jeg som at det er litt baby. Det er uansett mage, magemusklene har takka for seg nå.

Jeg venter nummer to, og i dag brukte jeg gravidbukse for første gang, selv om de vanlige buksene mine fremdeles passer. Men med vanlige bukser syns jeg at jeg ser mest tjukk ut, og med gravidbukse blir magen litt rundere og finere. Jeg runda 12 uker i dag, så da syns jeg det er greit å se litt gravid ut :)

Jeg er i uke 10 nå, 2. Graviditet, foreløbig ingen mage tror jeg.. Er jo litt oppblåst! Litt spent på når magen kommer! Sist kunne jeg skjule det et godt stykke over 20 uker, men mye gøyere å vise den da :)

Back
Topp