Første barn <3

k_89

Blir kjent med forumet
Lurer på om det er flere som blir foreldre for første gang? Er utrolig glad og syns det er spennende, men er også nervøs og syns det er litt skummelt :p
 
Lurer på om det er flere som blir foreldre for første gang? Er utrolig glad og syns det er spennende, men er også nervøs og syns det er litt skummelt :p
Ja, vi venter også vårt første barn :happy: Utrolig spennende, og kjempeskummelt :p
 
Vi og venter første barn, begge to :)
 
Gratulerer til alle dere som venter første barnet! Dere har masse å glede dere til!! :) :)
Jeg venter nr. 2 og siden det er 10 år siden forrige gullklump så kan det noen ganger føles som evigheter siden :)
 
Gratulerer til alle dere som venter første barnet! Dere har masse å glede dere til!! :) :)
Jeg venter nr. 2 og siden det er 10 år siden forrige gullklump så kan det noen ganger føles som evigheter siden :)
"Bare" 7 år siden her, men føles i blant som om jeg er førstegangs på nytt igjen [emoji14]
 
Jeg venter mitt første - det blir hans tredje. Han har fått klar beskjed at jeg ikke vil ha masse erfaringsoverføring fra tidligere og noen "bedreviter" snakk :p
 
Førstemann her. Synes det er vanskelig å forholde seg til. Klarer ikke skjønne at testen viser riktig. Barnet er så ønsket!
 
Vi venter også vår første barn, litt uvirkelig at testene var posetive [emoji16] gleder oss [emoji173]
 
Gratulerer til dere [emoji173] Det var kjempeskummelt og spennede. Og en opplevelse jeg aldri hadde ønsket å bli snytt for. Absolutt vært hver eneste dag med slit [emoji7]
 
Back
Topp