Første babyting! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da har jeg kjøpt den første leken til baby! :-)
Jeg tok med mor og barnet mitt, og dro å tittet litt i butikken. Da fant kommende storesøster en ting til baby. Var så godt at det ikke var noe misunnelse, men like ivrig på å titte som meg! :-)
Hun fikk velge seg en liten selv også da, siden hun var så snill. Og selvom hennes ting var liten i forhold, var hun så fornøyd! Vi måtte også pakke inn gaven til babyen, og gaven til henne selv. Så nå er jeg spent på om hun klarer å vente til juli med å åpne den. Hi hi! :-)

Hun håper nok veldig på en lillesøster her, for synes det er litt trist om det kommer en lillebror. Vil heller ha en jente. Stod og så på masse rosa babyleker til jente idag. :-)
Så jeg tror nok vi vil vite kjønnet, så hun vet det i god tid. :-)

Ååååå jeg klør sånn etter å finne frem babyutstyr og klær og få en oversikt over hva vi har og hva som må handles.
Og litt kos også da og se og nyte de små plaggene :)
Vi reiser til London om ei uke, og regner med at kofferten er ikke ukjent for babyklær/ting på vei hjem igjen :p
Har ryddet klar en skuffe på soverommet vårt der jeg kan ha det i til vi får klart babyrommet :)

Så herlig med tur til London! :-)
Ja, det er jo bare kjempekos å se på babytøy! Tenk at de har vært så små liksom!
Er ikke så mye vi må kjøpe her, men hun skulle få lov til å velge en ting. :-)
Klær osv. avhenger litt av kjønnet. :-)

Så herlig med tur til London! :)
Ja, det er jo bare kjempekos å se på babytøy! Tenk at de har vært så små liksom!
Er ikke så mye vi må kjøpe her, men hun skulle få lov til å velge en ting. :)
Klær osv. avhenger litt av kjønnet. :)
Nei her er det også svært lite vi trenger.
Har sekker på sekker med tøy til gutt og jente.
Og alt av utstyr ellers har vi.
Eneste vi må kjøpe er ny madrass til vogn og seng, og sengtøy.
Men det er jo litt gøy med noe nytt også da :)

Back
Topp