Første babytøyet:)

Ønskerbaby

September 2013<3
Vi har shopper i dag, og gått litt hver for oss.. Mannen kom tilbake med et par sko til seg, et par pitte pitte små joggesko til babyen, og en heldress, en sånn med bjørneører og en liten hale :) han har sagt hele tiden at vi venter til uke 12, men det var no han som ikke klarte å vente:) han var så kry når han hadde handlet! Jeg har handlet noen mammabukser og en topp, og Gud hjelpe meg, nå kjente jeg at de vanlige buksene mine har strammet! :)

Hehe, søt mann du har som gleder seg til å bli pappa <3

Ja:) ble helt rørt jeg, når han sto der kry som en hane! Da hadde jeg problemer med å holde tårene vekke:)

tørr ikke kjøpe noe enda-- men har noe nytt guttetøy jeg kjøpte tidlig sist vinter da det gikk galt og masse jentetøy etter hu på 4 og noe nytt jentetøy jeg også kjøpte i fjor vinter da det gikk galt. Grunnen til at jeg kjøpte tidelig da, var fordi det var mellom 25-50 kr pr plagg på nameit som egentlig kostet mellom 100-300 kr stk..

men må kjøpe litt klær til riktig årstid når tiden nærmer seg om alt går bra

Her gikk jeg igjennom klærne etter guttungen i sommer pga flyttin og fant masse nøytralt som jeg hadde handla inn da, så venter ei stun enda

Så koselig!
Jeg var på salg på NoaNoa forrige uke og kom over en nydelig ulldress i 6 mnd. Måtte bare ta den med :)
Har jo en del etter gutta, men har gitt bort masse også.

Har ikke handlet noe enda jeg. Har ikke hatt mulighet. Søt mannen din er da. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp