Første babysyprosjekt :)

Wow, så fin :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Så fin den ble! Og tro hvor godt babyen kommer til å kose seg der :)

Så fint! Her er det mange syprosjekter i planene framover, og babynest er en av dem. Men må vel ta det viktigste først, så nå er jeg godt på vei med vognposen...

Tror forresten stoff&stil også har mønster på babynest

Så flink du er :D

Så fint! Her er det mange syprosjekter i planene framover, og babynest er en av dem. Men må vel ta det viktigste først, så nå er jeg godt på vei med vognposen...

Tror forresten stoff&stil også har mønster på babynest

Ja her blir det vognpose som neste prosjekt hvis maen kjøpe symaskin te meg! :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Ja her blir det vognpose som neste prosjekt hvis maen kjøpe symaskin te meg! :p

vente ei tulle 20 Juli ♡

Jeg fant mønster her
http://www.sykroken.net/forumvbull/forum/showthread.php?t=2945

Er forøvrig et genialt forum mtp søm - jeg har (etter litt leting) funnet mønster på det meste jeg har leita etter.

Her er det MANGE ting jeg har lyst å sy før småen kommer, nå først er det vognpose og stelleveske - de har jeg kommet godt i gang med. Videre skal jeg sy bilstolsnøggel, babynest,kanskje et leketeppe, kanskje en forklekjole i barselgave, fotposer til vinteren. Ønskelista er lang...

Symaskin er jo en liten investering, tror kanskje de har noen billige på IKEA/europris eller lignende - kan jo være et alternativ en periode kanskje?

Wow:) kjempefin.., det er slik jeg ønsker meg, men de koster 1299 nye! Kanskje jeg skulle prøvd å sy:)

Så fin :) Eg har sport søstra mi om hun kan sy en slik til meg,så skal innom jysk på onsdag og se om eg finner stoff og dyne ;)

Så fin den var, du er flink :)
Jeg er også "sydame" men har ikke fått sydd så mye til lillebror enda. Men blant annet henteklærne (heldress) har jeg sydd selv, og sydd matchende kjole til storesøster :)

Flink du er:) jeg kan ikke å sy, så har satt svigermor i jobbing:p

termin 21.07.2013

Hvor mange lag med dyne har du? Tre, som d står i oppskriften?

Brukte bare 1 lag :) ska jo ligge oppi vogn/seng/kurv likavel :)

Brukte bare 1 lag :) ska jo ligge oppi vogn/seng/kurv likavel :)

Har vært på jysk og kjøpt dyne i dag. Brukte du ei av de til 40kr? Til både bunn og sidekantene? Kjøpte noe stoff på stoff&stil også, her i byen ligger de vegg i vegg med jysk - ganske perferkt! Men må vel gjøre ferdig vognposen før jeg begynner på babynest...

Har vært på jysk og kjøpt dyne i dag. Brukte du ei av de til 40kr? Til både bunn og sidekantene? Kjøpte noe stoff på stoff&stil også, her i byen ligger de vegg i vegg med jysk - ganske perferkt! Men må vel gjøre ferdig vognposen før jeg begynner på babynest...

Ja eg brukte den dynen til 40 kr på jysk :) 50x200 som eg rulla til ei pølse og stappa inn i kantene og tror bunnen var ca 30x55 elle 60 :)

Back
Topp