Første arbeidsuke...

tweety78

Elsker forumet
...er vel overstått, og kjærsten storkoser seg hjemme i pappapermen sammen med Oda[:D] Alt går som smurt, og jeg er ett stk mørbanka kjøttstykke her jeg ligger slengt i sofaen, he he. Har glemt hvor tungt det er å jobbe på sykehjem![:'(] Går i ett banka kjør fra første til siste minutt...puh... Så nå lager kjærsten scampi og ris, og det er så deilig! Hi hi, dette går jo over all forventning på hjemmebanen[8D] -GLIS-

ORIGINAL: Solvit

Så bra at det går bra på hjemmebanen[:D] Håper kroppen blir mindre mørbanket etterhvert!

ORIGINAL: Solvit

Så bra at det går bra på hjemmebanen[:D] Håper kroppen blir mindre mørbanket etterhvert!

signerer!!! her blir det ingen pappaperm...

Ja, det er faktisk utrolig deilig å være bare megselv igjen, sykepleiern liksom, he he. Bare konse om noe annet for ett par timer, og "slappe" av litt[;)] Er tungt på jobben om dagen, men alt går [:)] Har jo trappet ned stillingen litt også, så dette skal nok gå helt fint. Eneste jeg gruer meg litt til er å levere snuppelura mi til dagmamma...[X(] Da tror jeg nok mammahjertet skal få noen kraftige striper i lakken, he he. Men men , det tid, den sorg. [X(] Klemmer!

Helt klart[;)] Og pappan har så utrolig godt av denne tiden alene med henne også, skal se hvordan han lyser opp her når han forteller om hva de har gjort om dagen[:D] Er så stas altså[;)] Og hver gang jeg har blitt henta er det løping til bilen og kysse vesla masse, he he, da blir ho bare ett stort glis[:D] LØVIN IT! hi hi.

Back
Topp