Første arbeidsdag er over!

Håperinderlig..

Glad i forumet
Og det gikk kjempefint med både meg, pappaen og barna De hadde storkoset seg hele formiddagen, og vært ute i snøen og gått tur.[:D] Jeg trodde jeg skulle eksplodere da jeg kom hjem pga brystspreng, men det gikk heldigvis greit på jobb. To timers ammetid er gull verdt [;)]

Alt i alt så var det ikke så ille og tungt som jeg trodde det skulle bli [:)]

Så godt å ha første dag unnagjort da ;D

Og så bra de koste seg hjemme med pappaen :)

Så fint at de hjemme koste seg, og at du hadde det bra på jobb! Ser frem til å komme meg på jobb nå jeg også.....

Så godt å høre at det gikk fint, skal nemlig begynne på jobb neste mendag å gruer meg noe innmari[:(]
Koss er det me den ammetiden, har vi rett på to timer hver dag??

ORIGINAL: baby i magen2

Så godt å høre at det gikk fint, skal nemlig begynne på jobb neste mendag å gruer meg noe innmari[:(]

Skjønner at du gruer deg [&o] Jeg jublet ikke akkurat da jeg gikk ut døren [&:] Men mannen hadde så utrolig lyst til å overta endel av permisjonen + pappaperm - og det synes jeg er kjempefint [:)]

Det er litt ulik praksis ang lønnet/ulønnet ammefri. Jeg jobber i offentlig sektor, og har to timer lønnet ammefri. Kollegaen min i privat sektor blir trukket èn time ammefri, og den er også ulønnet.

ORIGINAL: Håperinderlig..

Skjønner at du gruer deg [&o] Jeg jublet ikke akkurat da jeg gikk ut døren [&:] Men mannen hadde så utrolig lyst til å overta endel av permisjonen + pappaperm - og det synes jeg er kjempefint [:)]

Det er litt ulik praksis ang lønnet/ulønnet ammefri. Jeg jobber i offentlig sektor, og har to timer lønnet ammefri. Kollegaen min i privat sektor blir trukket èn time ammefri, og den er også ulønnet.

oki.. eg jobber i det offentlige eg å, så får håpe eg har rett på det eg å..

ORIGINAL: Håperinderlig..

oki.. eg jobber i det offentlige eg å, så får håpe eg har rett på det eg å..

I arb.miljøavtalen står det; § 12-8. Ammefri - Kvinne som ammer sitt barn kan kreve den fri hun av den grunn trenger. Fritiden kan for eksempel tas ut i minst en halv time to ganger daglig eller som redusert arbeidstid med inntil én time hver dag.

Jeg dro til helsesøster og fikk en erklæring på at jeg ammet fortsatt, just in case, og leverte inn til arbeidsgiver.

Jobber du kommunalt?

ORIGINAL: lillebebis

[:D]

ORIGINAL: lillebebis

sign:)

Back
Topp