Første aktivitet på juni 2017 :D

Tihi, ja det dukker stadig opp venner i omgangskretsen som er gravide, enten med termin rundt oss eller utover våren :) dette blir gøy :D

Oi, ja tiden går fort.
Ikke lenge til det er full fødeboom på oktober å november får sine første små :D

Ligger godt an til å bli sistemann jeg også. Men kjenner at det blir veldig spennende når det popper opp babyer her inne.

Vi er 3 på vår avdeling, 2 er gravide :P haha

Og flere kunder og andre kollegaer på de andre plassene :) ei venninne mista desverre, var 2 mnd på vei ca, var heldighvis så kort på vei at kroppen kvittet seg med det før hun selv viste det, slapp utskrapning og annet.

Det er eg og :) Tipper eg blir en av de siste, siden eg har termin tidlig i januar :)
Har heilt sist i desember, så kan fort bli meg også ;-) mamma gikk langt over termin med meg og alle søsknene mine, så forventer det sjølv også :-p

Jeg kan melde meg i og være først så lenge dere andre holder babyene inne til rundt 23 nov :p

Jeg har termin 27 desember, men har hatt en følelse på rundt den 19 desember en stund. Så spent på om det stemmer :p

Er ikke så lenge igjen for oss nå. :D

Jeg har termin 27 desember, men har hatt en følelse på rundt den 19 desember en stund. Så spent på om det stemmer :p
Her sa følelsen min 4. Januar lenge, men nå er det plutselig en følelse på 29 desember, så satser på at ho kommer et sted mellom der :)

Back
Topp