Første aketuren *skryte*

Daizy

Forumet er livet
Idag har vi vært ute og akt med Robin for aller første gang.Var ikke mange stedene det var igjen snø da,så vi måtte kjøre inn til Losby Gods (snobbete golfklubb/hotell) og ake på green`en der hi hi...Godt golfsesongen ikke har begynt ennå[8D][:D]
Var moro da,tassen koste seg som bare det han!

Her blåste vi nesten bort,så vi måtte gi oss[:D]
Men var morro da![:D]

Ååååå.....såg kjekt ut[:D]

Herlig og blid gutt[:D][:D][:D]

ORIGINAL: bambimamma

så fin han er robin gutten=)
er vel ikke intressert i å kjøpe lue av meg vel med navnet robin på? hihi
kjøpte den litt for lita så må kjøpe ny litt større om de har[;)]

Det kan jeg jo! Men hvilken str er den,da?Skjønner egentlig ikke så mye av luestr jeg da,synes det er så forskjellig fra butikk til butikk[&:]*løper og sjekker luene hans* pust pes,sjekka den ene han har fra Lindex,den er 42/44 og begynner å bli liten...[:D]
Hvor mye skal du evt ha for den da?

ORIGINAL: molo

åååå...så koselig[:)]
er koselig på losby da[:)]

gurimalla sååå søøt

He he takk[:)]
Ja ikke sant,det er så fint der ute.Husker vi kjørte ut dit da de hadde bygget ferdig det nye godset,og dette var på vinteren så det var mørkt ute,så bare gatelysene - jeg kjente meg ikke igjen i det hele tatt!
Gleder meg til Robin blir større så vi kan vise han alle dyrene på besøksgården der,så moro for ungene da!
Hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor på Solheim[;)]

ORIGINAL: Daizee

åååå...så koselig[:)]
er koselig på losby da[:)]

gurimalla sååå søøt

He he takk[:)]
Ja ikke sant,det er så fint der ute.Husker vi kjørte ut dit da de hadde bygget ferdig det nye godset,og dette var på vinteren så det var mørkt ute,så bare gatelysene - jeg kjente meg ikke igjen i det hele tatt!
Gleder meg til Robin blir større så vi kan vise han alle dyrene på besøksgården der,så moro for ungene da!
Hvor på Lørenskog bor du? Jeg bor på Solheim[;)]

er nydelig der..har vært der fra jeg var lita jente[:)]
ja, det blir koselig, gleder meg til jeg får barn å kan ta de med dit..det blir såå koselig[:D]
må si lille tassen din sjarmerte meg i senk [:)][:)]
jeg bor på fjellhamar jeg..like ved mc` ern[:D] 

nihiii så koselig da,takk og takk,er litt av en sjarmør ja,drar damer som et uvær,he he[:D] 
Mac`er ja,ikke langt fra meg det,er der nede nesten vher dag og kjøper meg kaffe nå som Narvesen på Metro er borte[&o]Må ha min daglige Latte vettuh![:D]

ORIGINAL: Daizee

så fin han er robin gutten=)
er vel ikke intressert i å kjøpe lue av meg vel med navnet robin på? hihi
kjøpte den litt for lita så må kjøpe ny litt større om de har[;)]

Det kan jeg jo! Men hvilken str er den,da?Skjønner egentlig ikke så mye av luestr jeg da,synes det er så forskjellig fra butikk til butikk[&:]*løper og sjekker luene hans* pust pes,sjekka den ene han har fra Lindex,den er 42/44 og begynner å bli liten...[:D]
Hvor mye skal du evt ha for den da?

denne hua er fra 1-3 år- god strikk i så passer bra og gode øreklaffer på , men jeg må først sjekke om det finnes fra 3 år og oppover..hvis ikke beholder jeg den. Er jo kjempe fornøyd men eg kjøpte den litt i det minste laget han e jo 2 år nå...burde kjøpt den for lenge siden.. prøvde den på malin lillesøster som er snart 8mnd satt som et skudd der og
jeg kan jo komme nerme til det når eg har sjekka opp..[;)]

Høres bra ut!Send meg en PM da hvis du skal selge den - gjerne med bilde av den og?[;)][:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp