første året uten bunad :(

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
ja da var det bekrefta.. hadde nettopp en test påkledning heime hos mor.. der gikk ikke knappene igjen nei! fikk den pressa de på, men spratt lite fort opp igjen.. magen bulte ut under beltet.. hehe såg litt rart ut.. så det første som slo meg da var "å nei hva skal jeg ha på meg da?!?!! og neste helg skal jeg i konfirmasjon..bunad har lissom vært der! blææ...

ha en fin dag i morgo da folkens neste år har vi barnevogner og jeg forhåpentligvis bunad!

Har akkurat tredd på meg stasen jeg nå, og den går greit på, selv om den ikke levner noen tvil om at jeg er gravid. Magen buler bra. Jeg syns ikke selv at det så spesielt pent ut, men mannen mener at det ser helt fint ut, og den strammer egentlig ingen steder, så da får jeg satse på den i morgen likevel. Det betyr jo at jeg må stryke skjorta min nå da!! 

Orker ikke prøve den engang:-0 Får tre på meg en kjole og smile til verden likevel, gidder ikke kjempe meg inn i bunaden i år:)

Prøvde nettopp min jeg også, fikk igjen beltet, men det er UAKTUELT å gå med den. Fytti, det var trangt. Og med tanke på alt jeg skal spise i morgen må jeg gå for noe litt mer behagelig :) Slipper å stryke skjorte og pusse sølv da, det er jo noe :D Hipp hipp hurra!

Back
Topp