Først ute på søndagen?

lenemor

Forumet er livet
Håper det betyr at alle har fått sove godt på morgenkvisten!

Selv fikk jeg ligge til ni, men jeg holdt på fra halv fem til seks med august, og så har jeg våknet ørten ganger av hylingen hans nå på morgenkvisten - han har definitivt stått opp på feil fot i dag... når jeg kom ned etter morgenstellet lå hele familien på sofaen i lillestua - Johanna så dvd, mens gutta sov, August oppå brystet til pappa. De får bare sove til de våkner, så tar vi frokost da

Hadde forresten en kjempekveld på Klypa i går - selv om han bare har tre figurer så klarer han å fornye seg, jeg lo så jeg hiksta noen ganger!

I dag er det basar på grendahuset, og da stiller vi selvsagt - det er jo inne i bygda der vi bygger, så all sosial omgang er viktig og gøy. Blir kaker og lodd og masse skravling. Før det håper jeg at vi får spist middag - i dag blir det "pinnekjøtt" (jeg lager det i langpanne med fårikålkjøtt i stedet, men med standard tilbehør)

God morgen!

Vet ikke helt om jeg kan skryte på meg veldig god natts søvn. Hadde en ekstra "gjest" i senga fra kl ett i natt - og selv om hun ligger ganske rolig, blir det ikke helt den samme nattesøvnen. Vi var oppe klokka 8 - da gadd hverken jeg eller hun å sove lenger - men det er noe annet med gubben. Tror muligens vi må ta oss en prat ang. dette med å ha hver sin dag i helga å stå opp på - for det har det vært dårlig med. Jeg kan vel telle på ei hånd de gangene jeg har fått sove lenger i helga det siste halvåret[>:]

Ja, jeg er litt morragretten enda kjenner jeg......men jentene mine er greie og blide altså[:)]

Om noen timer skal vi hjem og besøke mor/mormor. Det blir koselig - lenge siden nå.

Ha en finfin dag - kos dere på basar, lenemor![:)]

Her våknet Mina i 0700 tiden, men jeg fikk lov til å ligge litt til. Men jeg sovnet igjen og Mina kom inn ved 0900 tiden[8D][:-] Oj sann, men men var godt for en sliten mamma[;)]

I ettermiddag kommer siste rest av familien for å feire Minas 4 årsdag og da er vi FERDIG for i år[8D][:D]. Så Mina har feiret bursdagen sin ganske mange ganger i år[8D]. Lettere sagt 6 ganger!! Sånn går det når man har liiiiiiten plass.

Kjempe stas med barnebursdag i går. Mina fikk fine gaver!!

I dag kommer gaven Mina har maaaast etter i mange uker og det er klokke[:)][:)] Oldemor har kjøpt klokke til Mina[;)][;)] Kjempe spendt på hvordan hun reagerrer når hun åpner den gaven for å si det sånn..

Knall vær idag så idag skal vi kose oss ute før gjestene kommer i 17 tiden. Kun kaker og kaffe/brus.

Ha en fin dag jenter!!!

God formmidag..

Her har vi vært oppe siden halv ti bare [8D]. Godt å få sove litt lenge.

Ellers i dag blir det bursdagsfeiring for Trym i dag [:D][:D]  Han har ikke bursdag før på onsdag da,
men det er jo greit å legge det til ei helg. [:)] Mangler bare å rydde litt og lage muffins, så er alt klappet og klart. Selskapet begynner 15:00.

Ha en fortsatt fin søndag folkens

Aslak fikk ikke duppen sin i dag.. vi skulle i selskap kl 13. Helt feil klokkeslett spør du meg[8D] meeen men... han sovnet fortere på kvelden[8|][:D]

Vi har kjøpt inn ved i dag, og så spist masse kaker i 10-års dag! knallkjekt! Nå er jeg ganske slips!
Må gjøre litt ped.leder-arbeid i kveld.

hallo hallo!

i dag ble jeg vekket av en venniinne som spurte om de kunne komme en tur.. jeg ble bokstavelig talt tatt på senga.. men det hjalp oss å komem oss opp da..

så vi har kost oss med besøk av venner. de har en jente på to og et halvt (nesten) så alle jentene leker ganske godt sammen. Vi gikk opp i bhg og på lekeplassen og fikk vært ute noen timer.. deilig i denne sola vi har her nede altså.. gud for en fantastisk hrlig høst vi har..[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

nå er begge jentene dusjet og i seng.. de var stup slitne.. julie fikk ikke duppen sin helt som den pleier på dagen i dag.. men det betyr bare at hun sovner tidligere på kvelden.. så det funket..

i går var vi ute å så på bil.. hipp hurra! vi skal ha to nye.. har sett på en golf 08 mod på jessheim.. også skal vi ha en skoda superb.. men der har vi ikke fnnet den bilen vi skal ha enda. så mailer litt forhandlere for å sjekke om vi får en med det utstyret vi ønsker. [:)] spent på hvordan respnsen blir fra forhandlere i morgen..[:)]

nå er det snart rpbinson. så blir det tidlig kveld her gitt... sliten[8D]

Tjoho![:D]

Jeg prøver å venne meg til å måtte opp så mange ganger på natta.. det går ganske greit altså, men lillebror bruker en time på å spise, og det er litt tungt, man blir jo så døsig av å bare sitte der og vente på at han skal bli ferdig.. Men alt i alt går det overraskende greit, og han er en enkel liten baby![:)]

Jeg sov til 10, det var godt, så gikk vi ut i hagen, det har jo vært knallvær her idag, så vi har kost oss ute sammen med naboene.. Jentene lekte, mammaene skravlet, babyene sov og pappaene jobbet i hver sin hage.. Helt grei arbeidsfordeling![:D]

Nå har barna badet, Bertine synes det så stas å bade samtidig som lillebror![:)] Rasmus koste seg i Tummy Tub`en.. Begge to sover også, og den arbeidsnarkomane mannen er ute og stabler to paller med ved..

Ha en fortsatt fin kveld![:)]

Jeg våknet av meg selv kl 9 i dag, og syntes egentlig det var ALT FOR TIDLIG, hunden har holdt meg våken store deler av natta siden han må ligge med "skjerm" og synes fryktlig synd i seg selv. Heldigvis ser det ut som at det har grodd såpass bra nå og han klarer å la det være uten å klø så vi prøver å la han ligge som normalt i natt så får vi se. Søvnutsiktene mine er mye bedre da i alle fall[:D]

Vi har vært å satt på plass campingvogna i dag. Skal ha den stående et stykke unna her, der det er gode skimuligheter på vinteren samt bakker for de som måtte trenge det. Jeg har ikke gått på ski på mange år, og vet ikke om jeg kan det i år heller pga bekkenet, men jeg holder mulighetene oppe i alle fall. Mannen har bare gode vinterminner fra den plassen der så lista ligger høyt allerede[8D]

Og, effektiv som vi er har vi vært på besøk hos ene fadderungen vår og familien. Det blir alt for sjeldent og jeg skjemmes egentlig. Han begynte på skolen nå i høst og hadde masse spennende å fortelle. Samtidig synes både han og broren (som er 1 år yngre enn han) at HS er litt skummel, for hun er jo så "lita", og tenk om hun ødelegger noen av lekene, eller legoen, haha[:D][:D]

Nå er mannen ute å fikser litt mens jeg sløver her og moter meg opp til hjemmeeksamensskriving i morgen[:'(]

Ha en fortsatt fin søndagskveld dere!

Back
Topp