Først skryt, så seng!

Gæmmis

Elsker forumet
Jeg har så mye energi for tiden! Love it! Om det er pga jern, søvn, trening, sex eller hvor jeg befinner meg i svangerskapet aner jeg ikke, men jeg nyter det!

I dag har jeg virkelig shina kjøkkenet fra topp til tå, kastet masse rot, ryddet og vasker i skuffer og skap osv.  I morgen satser jeg på å få gjort noe med stua, men ettersom jeg jobber fra 8 til 18 har jeg ikke for store forventninger til meg selv.

Kom hjem i 13-tiden i dag, sov et par timer, og har stort sett vært i gang siden det Og det beste av alt, har ikke kjent antydning til isjiassmertene i dag!

Nå er jeg deilig trøtt, skal ta med meg en god bok og lese litt i senga før jeg sovner.

Ha en god natt, snupper[:)]

Håper du får sove godt..Du har vært kjempe flink..I dag har jeg vært på Ikea med pappaen min og troll jentene...Skrudd komode når jeg kom hjem. Og nå har jeg vondt i bekkenet mitt[:'(]Ikke hatt det så mye denne gang....Kommer vel denne gang og

Så flinke dere har vært [:D]
Jeg har sånn rydde dilla om dagen, så jeg har gått på kottene og ryddet der,og badet og soverommet.. og nå venter jeg bare på litt muskelhjelp fra gubben, så skal jeg gjøre om på spisestua og kjøkkenet [:D] forbedrer systemene mine hele tiden.. alltids noe som kan bli bedre.. men nå skal alt gjøres om, med tanke på å slippe å gjøre om mer, helt fremt til ungen byner å gå [:D] jeg må ha FUNGERENDE systemer.. hverdagen er så mye lettere da[8D]

Back
Topp