Jeg har så mye energi for tiden! Love it! Om det er pga jern, søvn, trening, sex eller hvor jeg befinner meg i svangerskapet aner jeg ikke, men jeg nyter det!
I dag har jeg virkelig shina kjøkkenet fra topp til tå, kastet masse rot, ryddet og vasker i skuffer og skap osv. I morgen satser jeg på å få gjort noe med stua, men ettersom jeg jobber fra 8 til 18 har jeg ikke for store forventninger til meg selv.
Kom hjem i 13-tiden i dag, sov et par timer, og har stort sett vært i gang siden det
Og det beste av alt, har ikke kjent antydning til isjiassmertene i dag!
Nå er jeg deilig trøtt, skal ta med meg en god bok og lese litt i senga før jeg sovner.
Ha en god natt, snupper[:)]
I dag har jeg virkelig shina kjøkkenet fra topp til tå, kastet masse rot, ryddet og vasker i skuffer og skap osv. I morgen satser jeg på å få gjort noe med stua, men ettersom jeg jobber fra 8 til 18 har jeg ikke for store forventninger til meg selv.
Kom hjem i 13-tiden i dag, sov et par timer, og har stort sett vært i gang siden det
Og det beste av alt, har ikke kjent antydning til isjiassmertene i dag!Nå er jeg deilig trøtt, skal ta med meg en god bok og lese litt i senga før jeg sovner.
Ha en god natt, snupper[:)]