Først positiv så negativ..

malice

Forelsket i forumet
I går testet jeg meg 2 ganger, en strimmeltest og en vanlig, begge var svak positive. Senere på kvelden i går testet jeg meg med en digital, den kom tilbake negativ så testet jeg meg nå med en strimmeltest og den var også negativ.. Noen andre som har opplevd? Og hva i alle dager kan dette komme av.. Ikke mye kjekt.. :(:(

I går testet jeg meg 2 ganger, en strimmeltest og en vanlig, begge var svak positive. Senere på kvelden i går testet jeg meg med en digital, den kom tilbake negativ så testet jeg meg nå med en strimmeltest og den var også negativ.. Noen andre som har opplevd? Og hva i alle dager kan dette komme av.. Ikke mye kjekt.. :(:(

Kan du hatt kjemisk?

Kan ha med konsentrasjon av urin og hver individuelle sensitivitet pr test å gjøre.

kan det være at du bare har hatt streksyn på de to første, og at de faktisk ikke var positive?

Hvor mange dpo er du? For hvis det er veldig tidlig, så kan det hende konsentrasjonen ikke var høy nok siste gangen du testet.. Hvis du rett og slett har drukket mye vann i forkant. Men hvis det er sent, f.eks du er over IKM, så vil jeg tro at det er kjemisk..

Hvis de to første var svakt positive på morgenurin og de andre er tatt senere på dagen, så anbefaler jeg deg å kun teste på morgenurin, da det kan være ganske utvannet senere på dagen. :)

Nå tok jeg en i morges, fortsatt negativ. Begynner virkelig å tro at det er en kjemisk gt dessverre.. :(

Hvilken test brukte du, jeg har trøbbel med RFSU, bare tullball, får positive og negative om hverandre mens A1 går stabilt oppover:)

ImageUploadedByBV Forum1474046118.284747.jpg

Her er mine: den øverste er i går kveld 12 dpo,neste morgen urin, de to siste henholdsvis 08:00 og 09:30 i dag 13 dpo etter 2 kopper kaffe så den fra i dag tidlig må det være noe galt med, det samme skjedde i starten på 7 og 8 dpo, billigstrimmel tydelig positiv 1-2 på digital og negativ RFSU:( den er no drit:(

Back
Topp