Førskolelærere se her...

x1xBeautiful Nightmare

Glad i forumet
Er det noen som har tatt førskolelærer nettbasert her?
Siden jeg har termin i juni vil jeg ikke begynne på skolen igjen før til neste år. Men ser det går an ta førskolelærer nettbasert, så jeg tenkte jeg kanskje kunne begynnt med det nå til høsten... da er jeg i vertfall igang... Det gnager meg skikkelig at jeg er student og uten utdanning, så jeg skulle helst ha begynt i går. Jeg måtte avbryte dyrepleier studiet jeg begynte på i høst fordi jeg ble gravid og syk ++
Det syns jeg var veldig dumt... Men sånn er nå det... Nå er i allefall målet og komme igang igjen..

Så er det noen som har tatt førskolelærer nettbasret og kan fortelle litt om det?
Vil gjerne høre fra dere som tok det på skolen og... Hvordan er studiet og slik?

Jeg holder på å ta det på skolen.

Trodde man måtte ha jobbet 100% som assistent i bhg i minimum 5år for å kunne ta det nettbasert?

Er det nettbasert via høgskole du tenker på eller?
Var inne på ideen selv, men slo den raskt fra meg igjen. Det er samlinger en gang i måneden eller noe slikt. Men aner ikke hvordan de gjør det med praksis og sånt da..

nettbasert via høgskole ja.. tror det var 9 samlinger i løpet av et år her også... (høgskolen i hedemark)

Karla: Hvordan er det med eksamen og slik? Og de samlingene, hva gjør dere da, hva er opplegget?
Lyst til å fortelle litt? [:)]

Back
Topp