Førskolelærer utdanning .. Synspunkter?

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Noen her som har tatt denne utdanningen ?

.. er det veldig vanskelig, eller var det greit?
Eller andre erfaringer ?

.. Noen som har tatt utanningen samtidig som de er aleineforsørger ?

[8|]

Setter pris på litt svar [:)]

Ingen erfaringer.. Men, du jobber kun ukedager og dagtid! Det høres ut som en fint ting :-) Jeg jobber turnus og hater det!

Ingen ??
Dytter litt :)

Har flere veninner som har tatt det.

og det virker som et studium med lett stoff, men alikevel mye arbeid i form av fremførelser og innlevering og praksis...
tror det er et veldig greitt studium for aleneforsørgerer, eneste er fravær selvf, men hvis du ahr hjelp der er det ikke så gale

Det er noen år siden jeg tok utdanningen (ferdig utdannet i 2003), men da syntes jeg i allefall det var spennende stoff. Forholdsvis greit, men mye å sette seg inn i.

Vet dessverre ikke personlig hvordan det er å ta den som eneforsørger, men det var et par i klassen min som var i den situasjonen, og de klarte det fint[:)]

Go for it!

ORIGINAL: KariKanin

og det virker som et studium med lett stoff, men alikevel mye arbeid i form av fremførelser og innlevering og praksis...
tror det er et veldig greitt studium for aleneforsørgerer, eneste er fravær selvf, men hvis du ahr hjelp der er det ikke så gale

Uff... *liker ikke*
Men må vel bare bite det i meg å lære meg å ha fremføringer snart... Kan jo ikke akkuratt være førskolelærer og ikke tørre og snakke ;P

ORIGINAL: Mitsukai

ORIGINAL: KariKanin

Tenkte akkurat det samme [8D]

Uff... *liker ikke*
Men må vel bare bite det i meg å lære meg å ha fremføringer snart... Kan jo ikke akkuratt være førskolelærer og ikke tørre og snakke ;P

Har jo lyst, for jeg har ikke noen utdanning atm..
Men, er så usikker på om jeg klarer det ..

.:Ender vel med at jeg hiver meg på, og prøver [:)]

Back
Topp