førskolebarn

bondekone

Forumet er livet
føler unga derres at de er store i barnehagen nå,eller merker derre ikke noe forandring på de?

Her er guttungen rimelig stolt over at han er eldst og at han er førskolegutt,[:D] Gleder seg bare til at førskoleklubben ska starte opp
 
Vi har ferie nå, så merker ikke noe enda [;)] Blir nok litt annerledes når han kommer tilbake i bhg 6.sept etter ferien tenker jeg. Er en del fokus på skoleforberedelser det siste året.
 
vi får det ikke slik før neste år...vi holder Eivind igjen et år...så han blir ikke førskolegutt nå...

egentlig er han vel klar for det på noen områder, men for hans egen skyld holder vi ham igjen...vi kunne ha latt ham begynne i førskolegruppen, i tilfelle han ikke får utsette skolestart, men det er stor skjanse det går gjennom og jeg har ikke hjerte til at han skal få høre i barnegruppet at nå skal dere begynne på skolen om et år, og så skjer det ikke...

får nok se hva som skjer...men det er store skjanser for at førskolegutten min ikke blir førskolegutt før neste år...
 
ORIGINAL: lille assa 75

vi får det ikke slik før neste år...vi holder Eivind igjen et år...så han blir ikke førskolegutt nå...

egentlig er han vel klar for det på noen områder, men for hans egen skyld holder vi ham igjen...vi kunne ha latt ham begynne i førskolegruppen, i tilfelle han ikke får utsette skolestart, men det er stor skjanse det går gjennom og jeg har ikke hjerte til at han skal få høre i barnegruppet at nå skal dere begynne på skolen om et år, og så skjer det ikke...

får nok se hva som skjer...men det er store skjanser for at førskolegutten min ikke blir førskolegutt før neste år...
ok, får håpe det går i orden med utsetelse på skoleåret
her så ska de søke på jentungen nå i høst slik at vi alt hviste om det før neste barnehageår

her har vi spurt om utsetels på guttungen og men fikk de tikke siden han var født i mars, han ligger en del etter i språkelig
 
ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: lille assa 75

vi får det ikke slik før neste år...vi holder Eivind igjen et år...så han blir ikke førskolegutt nå...

egentlig er han vel klar for det på noen områder, men for hans egen skyld holder vi ham igjen...vi kunne ha latt ham begynne i førskolegruppen, i tilfelle han ikke får utsette skolestart, men det er stor skjanse det går gjennom og jeg har ikke hjerte til at han skal få høre i barnegruppet at nå skal dere begynne på skolen om et år, og så skjer det ikke...

får nok se hva som skjer...men det er store skjanser for at førskolegutten min ikke blir førskolegutt før neste år...
ok, får håpe det går i orden med utsetelse på skoleåret
her så ska de søke på jentungen nå i høst slik at vi alt hviste om det før neste barnehageår

her har vi spurt om utsetels på guttungen og men fikk de tikke siden han var født i mars, han ligger en del etter i språkelig


huff...synes at de med språkproblemer skulle fått utsatt skolestart uansett når på året de er født...lykke til med å gjøre ham klar til skolen...
men nå er min født 20 des så jeg håper han får utsettelse...det er jo bare snakk om 11-12 dager så hadde han blitt født i 2006...
 
ORIGINAL: lille assa 75

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: lille assa 75

vi får det ikke slik før neste år...vi holder Eivind igjen et år...så han blir ikke førskolegutt nå...

egentlig er han vel klar for det på noen områder, men for hans egen skyld holder vi ham igjen...vi kunne ha latt ham begynne i førskolegruppen, i tilfelle han ikke får utsette skolestart, men det er stor skjanse det går gjennom og jeg har ikke hjerte til at han skal få høre i barnegruppet at nå skal dere begynne på skolen om et år, og så skjer det ikke...

får nok se hva som skjer...men det er store skjanser for at førskolegutten min ikke blir førskolegutt før neste år...
ok, får håpe det går i orden med utsetelse på skoleåret
her så ska de søke på jentungen nå i høst slik at vi alt hviste om det før neste barnehageår

her har vi spurt om utsetels på guttungen og men fikk de tikke siden han var født i mars, han ligger en del etter i språkelig


huff...synes at de med språkproblemer skulle fått utsatt skolestart uansett når på året de er født...lykke til med å gjøre ham klar til skolen...
men nå er min født 20 des så jeg håper han får utsettelse...det er jo bare snakk om 11-12 dager så hadde han blitt født i 2006...
blir som ho minste her da som er født 28des06, hadde termin 14feb07,men ble satt igang pga farlig svangerskapskløe, så håper det blir utsettelese på ho

Ja du sier noe at når de har språkvansker så skulle de fått et ekstra år på seg før skolestart. Så gruer meg litt sliksett
 
Mi har vært klar for 5 års gruppa siden hun var 4[:D][:D]
Har første dag i bhg etter ferien på mandag og er veldig klar for nye utfordringer.
Hun vil da være den eldste på sin avdeling, det synes hun er veldig stas[:D]
 
Kjempestas å være eldst i barnehagen ja [:D]
..og smårart og litt skummelt å tenke på (for mamma) at om ett år er han skolegutt [&:] ..hvor ble årene av liksom?? [:o] [8D] [:D]
 
Signerer denne jeg! Bortsett fra at vi har jente da!
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Kjempestas å være eldst i barnehagen ja [:D]
..og smårart og litt skummelt å tenke på (for mamma) at om ett år er han skolegutt [&:] ..hvor ble årene av liksom?? [:o] [8D] [:D]
 
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Kjempestas å være eldst i barnehagen ja [:D]
..og smårart og litt skummelt å tenke på (for mamma) at om ett år er han skolegutt [&:] ..hvor ble årene av liksom?? [:o] [8D] [:D]



Her om dagen kom gutten min hjem og fortalte at de hadde gjort "lekser" i bhg. Han var kjempestolt [;)] Håper og tror at det skal gå fint med skolestart jeg [:)]
 
Back
Topp