Førsøk i april...

Mammatilei

Elsker forumet
.............blir ikke noe av....jeg er GRAVID!!!!!!!!!!....herregud jeg kan ikke tro at det er sant!!!!
Tok en test i dag tidlig...er på rugedag 15 og den ble spontan positiv!!

YES!!!!
Det var det jeg viste!!!!

GRATULERER SÅ MYE!
Tenk at vi har termin på samme dag.
Fikk gåsehud og tårer i øynene jeg nå.
Ble redd når jeg leste overskrifta, du din luring.

KOS DEG[:D] DU ER GRAVID

Gratulerer så mya [:D]

ORIGINAL: Kanutten80

YES!!!!
Det var det jeg viste!!!!

GRATULERER SÅ MYE!
Tenk at vi har termin på samme dag.
Fikk gåsehud og tårer i øynene jeg nå.
Ble redd når jeg leste overskrifta, du din luring.

KOS DEG[:D] DU ER GRAVID

Tusen takk Kanutten[:D]!!
Skal love deg at jeg har hatt en del tårer i øynene i dag jeg også!! Det kan vel ikke være eggløsningssprøyta som går utslag nå???
Jepp vi har termin samme dag[:)][:)]... Åssen regner vi egentlig ut termin når vi har hatt prøverør`??? Skulle jeg ha likt å visst!! Men regner med at jeg er 4+1 i dag??
ÅÅÅ...dette blir så bra!...bare håper alt kommer til å gå bra et helt svangerskap igjennom!!
Vi kan jo kose oss sammen med å gå gravide, skal jo igjennom alt nesten samtidig vi

ORIGINAL: Nesing

Gratulerer sååå mye! Kjempemoro! Da ble det jammen nok en pos test her inne og det er like gøy hver gang det skjer. Håper du får et supert svangerskap fremover. [:D][:D]

Signerer.

gratulerer!!! Husker ikke helt, men var det første forsøk?

ORIGINAL: RANDÅLF

JIPPI!!!!!!! Gratulerer så mye Masse lykke til på veien videre[:)]

Ååååå, gratulerer!!! [:)]

Nå ble jeg jammen glad på dine vegne[:)], men fy for en klump i halsen jeg fikk da jeg leste overskriften!! Hehe!

Nyyyyt gravidtilværelsen[:D]

oi oi oi !!!
Gratulere så masse[:D]

DU,din luring!!! må ikke skremme oss sånn!!
Nå skal du vite at tårene renner,for jeg er så fryktelig glad på deres vegne[:D]

Godt jobba jenta mi ,da var det verdt det!! ALt strevet og slemme bivirkninger[8D]

HURRA HURRA HURRA

håper jeg er så heldig også!!

tonnevis av klemmer til deg[:)][:)][:)]

Gratulerer kjempe masse! [:D][:D] Og kos deg kjempe masse gjennom svangerskapet, og nyt den lille som vokser inni deg... [:D][:D]

Dette er bare så moro[:D] Er så glad på dine vegne
Eggløsningssprøyta gir ikke utslag nå!!! Du er GRAVID
Gå inn på terminkalkulator, trykk 6. januar 2010 også beregn fra unnfangelse. Da får du termin 1. oktober 2010.
Ja nå kan vi kose oss sammen som gravide også i samme forum[:D]

ORIGINAL: Marje83

Tusen takk Kanutten[:D]!!
Skal love deg at jeg har hatt en del tårer i øynene i dag jeg også!! Det kan vel ikke være eggløsningssprøyta som går utslag nå???
Jepp vi har termin samme dag[:)][:)]... Åssen regner vi egentlig ut termin når vi har hatt prøverør`??? Skulle jeg ha likt å visst!! Men regner med at jeg er 4+1 i dag??
ÅÅÅ...dette blir så bra!...bare håper alt kommer til å gå bra et helt svangerskap igjennom!!
Vi kan jo kose oss sammen med å gå gravide, skal jo igjennom alt nesten samtidig vi

gratulera[:D][:D]

Gratulera så masse! Dette var kjekk lesning [:D] Lykketil i svangerskapet, kos dere masse!

Men må si du er litt av en tullejente, må ikke finne på å skrive sånt i overskrifta [8D]

Svevende glad på dine vegne.... Gratulere nok en gang

Tusen takk jenter. Dere er herlige¨!!
Ang overskrifta så måtte jeg jo holde dere på pinebenken så lenge jeg kunne[8D]....hihi!!!

ORIGINAL: *dreamer*

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg visste det!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
Gratulerer sååååå mye snuppa

(slemt å skremme oss sånn i overskriften forresten[8D])

Tuuuuuusen takk !! jeg går rundt med et veldig dumt smil rundt munnen i dag!! er sååå glad[:)] (og kvalm...hihi)!!Må jo holde dere litt på pinebenken!!![8D]

Back
Topp