TinaCelineeey
Forumet er livet
Hva forbinner du med det ordet??
Jeg (og mange andre her på hedmarken) hater det..
Det er så stykt,at FYSJ[:'(]
Jeg (og mange andre her på hedmarken) hater det..
Det er så stykt,at FYSJ[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: juliejepp
ORIGINAL: Mamma*til*Marcuswhaaaaaat??????
Megge...bitch..
ORIGINAL: juliejepp
skal slutte og si det jeg...[8|] her er det gammal dialekt for jente...eller de sie ung førkje..som i ugift jente(troooor jeg) bruker og si det som litt intern humor..men skal slutte med det nå...haha [:D]
ORIGINAL: Solaa
Jøss, jeg hadde ingen anelse om at det ordet kunne brukes i noen form for positiv forstand... For meg er det et stygt ord for "jævla kvinnfolk" "drittkjærring"
Om noen hadde kaldt meg det så ville jeg reagert, da jeg ikke visste at noen brukte det i positiv forstand, så for meg er det er stygt ord!
ORIGINAL: siven79
Som nordlenning er det ett nyansert ord.
Det er negativt om du bruker ordet om noen du ikke kjenner.
Det er positivt om det er noen du kjenner.
Derfor...siden jeg regner med det er inspirert av den gamle hjemmesiden min...så er det ett tveegget utrykk.
ORIGINAL: Solaa
Jøss, jeg hadde ingen anelse om at det ordet kunne brukes i noen form for positiv forstand... For meg er det et stygt ord for "jævla kvinnfolk" "drittkjærring"
Om noen hadde kaldt meg det så ville jeg reagert, da jeg ikke visste at noen brukte det i positiv forstand, så for meg er det er stygt ord!