Førjulstid

M

My heart

Guest
denne førjulstiden har jeg lagt lista på det laveste.. pyntet litt og slappet av.
MEN dette er første jula jeg har Baket så mye som i år. Nettopp fordi jeg har roet ned på alt det andre, og faktisk har hatt lyst og overskudd til å bake..

Julegavene var ferdig kjøpt i okt.

Hvorfor vaske hus fra topp til tå? Få med seg alt av jule ditt og jule datt?
 
For meg gir det julestemning å få med seg ting, koser oss sammen med familie og venner

Så man er forskjellig
 
For meg gir det julestemning å få med seg ting, koser oss sammen med familie og venner

Så man er forskjellig

Har fått med oss mye vi også, men da fordi vi synes det er gøy og vi har lyst.. og ikke fordi vi føler vi «må»

I år prioriterer vi de sosiale hyggelige tingene framfor total nedvask og dill dall
 
Har fått med oss mye vi også, men da fordi vi synes det er gøy og vi har lyst.. og ikke fordi vi føler vi «må»

I år prioriterer vi de sosiale hyggelige tingene framfor total nedvask og dill dall
Vi gjør begge deler , både vask og baking :)
 
Ikke har jeg tenkt til å vaske mer enn jeg gjør til vanlig. Ikke har jeg handlet en eneste julegave og ikke har jeg bakt en eneste julekake:p
 
Jeg har lenge følt at jeg har hengt laaaangt etter skjema. Pleier som regel å ha det meste klar lenge før jul, men det ble visst ikke sånn i år :hilarious: Vaskingen har jeg tatt helt med ro i år i forhold til tidligere, men har fått handlet noen julegaver og har også bakt mer enn det vi egentlig pleier. Så jeg har i hvert fall kommet litt igang :D
 
Ikke har jeg tenkt til å vaske mer enn jeg gjør til vanlig. Ikke har jeg handlet en eneste julegave og ikke har jeg bakt en eneste julekake:p
Ah, det er så godt å høre at jeg ikke er alene :hilarious: akkurat fått opp julestjernene i vinduene :happy:
 
Er det ikke deilig å senke skuldrene? :) Jeg har opplevd akkurat det samme som deg. Når jeg tenker at "jeg må ingenting" og ikke har planlagt omtrent hver eneste dag fram til jul, så har jeg tatt ting som det faller seg, og det er veldig deilig. Og det jeg ikke får gjort, det får jeg faktisk ikke gjort. Går så bra så :)
 
Nå har vi vaska gølvet, og vi har børi ved, og vi har sett opp føggelband og vi har pønta tre!



Neida. Lista er skikkelig lav i år også. Jeg har særs lite julestemning. Så det fakes over en lav sko. Mistet morfaren min i jula i fjor. Og husker egentlig ingenting fra i fjor :(
 
Nå har vi vaska gølvet, og vi har børi ved, og vi har sett opp føggelband og vi har pønta tre!



Neida. Lista er skikkelig lav i år også. Jeg har særs lite julestemning. Så det fakes over en lav sko. Mistet morfaren min i jula i fjor. Og husker egentlig ingenting fra i fjor :(
Så trist :(
 


Det går egentlig bra altså. Men tøffere for min mor som har mistet begge foreldrene sine og så vidt bikket 50.

I år er jeg nyseparert, har fått noen triste beskjeder i det siste så 2019 blir et tøft år. Menmen.
 
Det går egentlig bra altså. Men tøffere for min mor som har mistet begge foreldrene sine og så vidt bikket 50.

I år er jeg nyseparert, har fått noen triste beskjeder i det siste så 2019 blir et tøft år. Menmen.
Ønsker at 2019 bare kan bli bedre for deg :Heartred
 
Jeg gjør veldig lite.
Har baka pepperkaker (+hus) med eldste barne. Pynta litt, ellers ikke noe.

Vurderer og bestille vasking før jul, vi skal ikke være hjemme så er ikke så nøye.
 
Vi flytter i nytt hus på nyåret så for første gang er julevaska overflødig :p men er heldig for julevaska har samboer tatt seg av mens jeg har gjort alt annet. Veldig grei fordeling. Nå baker jeg ikke mye, lei av å kaste kaker etter jul, ikke har vi godt av alt heller. Så blir kokosmakroner, brente mandler, karameller og marsipan. 70% av det blir julegaver og 30% til oss.
 
Back
Topp