Førjulstid

Rudi83

Blir kjent med forumet
Ville bare ønske alle september mammane og de fine familiene deres en fin og fredlig førjulstid! :angel8 Håper dere får tid til å nyte dagene og ikke bare stresse!
Her ligger Martin og sover i vugga og jeg sitter med en kopp kakao og ser ut på det nydelige, men kalde været... xsmile3

førjulshilsen fra Martin og meg

Det hørtes kjempekoslig ut, nå fikk jeg også lyst på kakao :p Her er det -16 ute, så vi blir bare inne i dag, lille nøffe har sovet fra kl 22.00 i går kveld til 07.00 i dag, så jeg er uthvilt og blid. Fortsetter det sånn, blir det ei riktig så god førjulstid på oss ;)

Fortsett kosen, førjulshilsen fra Anette og meg :)

Hiver meg på tråden jeg også og ønsker dere alle en riktig så deilig førjulstid!
Har begynt å pynte til jul, og de vanskeligste julegavene er i boks :) Deilig! Var litt sent ute i år, følte jeg, så jeg så litt svart på det der ei stund med tanke på hvor lite jeg får gjort nå etter at babyen kom, men har hentet meg fint inn, heldigvis! Kjenner det er deilig å ikke måtte gå på jobb og heller kunne nyte denne tiden :) Tiden går så altfor fort! Lille nurket mitt er 3 mnd i dag. Skjønner ikke hvor tiden blir av.. :confused:
Kos dere en hel haug, jenter! :)

Så koselig tråd :nicethread Her er det topp julestemning og vi har fått pynta til jul. Elsker jula og det skal bare koses for fullt her i heimen. Sambo og mellemste er syk, men får pleie de så godt jeg kan :) Håper jeg slipper unna sykdom denne gangen! Nå fikk jeg jaggu meg lyst på kakao jeg også, med krem... Mmmmm.. Her er det også skikkelig kaldt, var -17 grader i stad, ligger nå på -13! Brrrr... Vil også ønske alle septembermammaer en god og rolig førjulstid xsmile7

God førjulstid til alle :) Her går det i ett fra morgen til kveld,og jeg gleder meg til å sove inatt.. Håper storebror sover i natt... Han har hatt 4 jekser på en gang,og mye gråting på dagenog natten :( Stakkars lille godingen min.. :(
Mina er fortsatt veldig snill og søt :)

Har også pyntet litt,men Wael drar ned alt som jeg har satt opp,så vet ikke hvor lenge jeg orker å ha det oppe hehe,.,Og jeg som elsker blomster og levende lys :(

Håper dere andre har det fint? :D
Her var -19 idag tidlig kl 06.30...... Brrrrr.....Cold as ice.

Uff, stakkars lille gutten din :( Er så vondt med tannframbrudd, hvertfall jeksler... Hehe, er noen luringer de små. Da Neline var mindre reiv hu ned alt som var hu og! Brrrr, hørtes kaldt ut, var -17 her igår. Nå er det -11, fortsatt kaldt i grunn! :oops:

Heeeerlig med advent! Nesten så jeg synes det er bedre enn selve jula, fordi det er så lenge og så mye forventning og kos før jul:) ekstra koselig i år når jeg bare går hjemme og koser meg med snuppa:) nå er vi på en liten førjulsferie hele familien hos søstra mi i tønsberg, bare kos og caféturer i kulda:) la idag lammeskinn inni voksiposen til snuppa, da det var -14 og vind, og da var hun svett da jeg tok henne opp når vi kom inn på caféen ;)

Sent from my ST25i using BV Forum

Back
Topp