sorciere_ Forumet er livet VIP 14 Aug 2009 #1 Er det noken frå Førdeområdet her då? =) Det hadde ikkje gjort meg noke:)
K Karsol Elsker forumet 15 Aug 2009 #2 [:)]Eg er fødd og oppveksen der men flytta til sogn i 2002[:)]
B *Bestevennen* Elsker forumet 15 Aug 2009 #3 Ekje fra førde men e innom der en gang i blant [;)] bor litt lenger ute med kysten.
sorciere_ Forumet er livet VIP 16 Aug 2009 #5 ORIGINAL: *snart2barnsmor* Ekje fra førde men e innom der en gang i blant [;)] bor litt lenger ute med kysten. kysten? kult=) Eg er oppvokst i Solund, så kysten liker eg:) barna dine er heldig, fordi dei blir sannsynlegvis kjempeflinke til å svømme:)
ORIGINAL: *snart2barnsmor* Ekje fra førde men e innom der en gang i blant [;)] bor litt lenger ute med kysten. kysten? kult=) Eg er oppvokst i Solund, så kysten liker eg:) barna dine er heldig, fordi dei blir sannsynlegvis kjempeflinke til å svømme:)
B *Bestevennen* Elsker forumet 16 Aug 2009 #6 Blir en god smule lenger nord enn Solund [8D] Bor ved den "stolte" TSR byen jeg[8D][;)]