Før og nå underveis

TauZa

Forumet er livet

Tok ett mest mulig lik bilde med det jeg hadde fra januar. Like skittent speil også[:D][:D]

kjekt å se hvor stor forskjell det er.. selv om det har gått så fort at jeg egentlig ser det i speilet hver morgen[:)][:)]

Herregud for en forskjell jente, du ser fantastisk ut DU HAR VÆRT KJEMPE FLINK!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Herregud for en forskjell jente, du ser fantastisk ut DU HAR VÆRT KJEMPE FLINK!!!!!!!!!!!
[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:-][:-][:-][:-][:-] FOR EN FORSKJELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Råflott kropp nå altså! [:D][:D][:D][:D][:D]

DU er min inspirasjon (for nå har vekta stått stille i en uke- da blir jeg utålmodig[:'(]) [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

DU er min inspirasjon (for nå har vekta stått stille i en uke- da blir jeg utålmodig[:'(]) [:D][:D][:D]

haha! du får printe meg ut og henge meg på kljøleskapet slik jeg har gjort med hun ene fra slankekrigen[:D][:D]

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Vand

haha! du får printe meg ut og henge meg på kljøleskapet slik jeg har gjort med hun ene fra slankekrigen[:D][:D]

Bare du kan være her når jeg må BLÅSE UT, så dropper jeg bildet[8D]

wow[:D]

ORIGINAL: *MissMe*

WOW!!! Så utrolig flink du har vært!!![:D][:D]

[:D][:D]

ser veldig klar forskjell..
flink du har vært!!![:D][:D]

Jøsses - så bra!! Kjempe jo! Ser fint forskjell der gitt! [:D]

WOW! Kjempeforskjell på utrolig kort tid!! [:-][:D] Du har vært skikkelig flink!!

så fantastisk flink du har vært[:)] det der står det respekt av!
ser stor forskjell[:)]

takk damer [:)]jeg soler meg i glansen

Wow!!!! For en forskjell!!! Du har vært superflink [:)] Du ser så flott ut!

Imponert!!!
Kjempe flink har du vært Tauza....[:)]

shitt... gratulerer med så bra resultat[:)]

tenker d er digg[:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Se der ja!!! Det var mange sentimetrene i forskjell ja!! looking gooooood!![:D]

Back
Topp