Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte ikke så langt rett og slettHvorfor ikke se eller legge ut dette i magebilder tråen vår øverst???
Fin du er TS
Der sa du noe! Tviler ikke et sekund på at du blir en smashing mamma som du sierHar nok ingen før-bilder jeg. Kanskje like greit, har store planer om å se mer smashing ut som mamma enn før
Aaw, tusen takkDer sa du noe! Tviler ikke et sekund på at du blir en smashing mamma som du sier
Har ingen bilder fra tidlig i svangerskpet, men her er fra uke 15 og 21 Muffinmagen er blitt fyldigSynest det er så morsomt å sammenligne magen fra tidlig i svangerskapet og nå. Gleder meg til å se hvor stor jeg blir til slutt! På bildet er jeg ca 8 uker og 23 uker noen andre som vil legge ut av sin mage? spennende å se forskjell!
Vis vedlegget 144938
Så lurt! Det har jeg ikke tenkt på at jeg kan gjøre syntes også det er vansklig å finne gravidbukser som sitter fint på..Nope, det er en bukse med lavt liv fra bikbok som jeg har festet med strikk. Finner rett og slett ingen fine gravidbukser så det får funke Vis vedlegget 145239