Før, nå og senere

Engodnrto

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hvor mange barn skulle du ha da du var barn, hvor mange har/får du nå, og hvor mange ønsker du å ende opp med totalt?

Da jeg var liten ville jeg ha: 10 barn (!!) ønsket å føde 8, og adoptere 2.

Nå: Får min første nå

Ønsker: helst 3, men tipper vi ender på 2 Stk [emoji5]

Da jeg var liten ønsket jeg : Gutt og jente, eldre gutt og yngre jente.
Nå har jeg en jente fra før og får mest sannsynlig en jente til nå i mai[emoji6]

Før : en av hver, jente først så gutt.
Nå : har en gutt og en overraskelse på tur.
Ønsker : 2 stk, en av hver hvis mulig. Kan strekke meg til 3 hvis gutt denne gangen også, men med det svangerskapet jeg har hatt til nå så ser det ut til at det stopper her.

Jeg har ikke hatt så klare ønsker, men vært fornøyd med å vokse opp i en søskenflokk på 3. Nå ønsker jeg 3. Men mannen sier 2 eller 3, og det er greit for meg.
Får første nå.

Før: 4
Nå: blir det første
Senere: 1-2 til

Det varierte litt hvor mange barn jeg skulle ha da jeg var barn. Det stod mellom 2 og 3 :P

Dette blir vårt andre barn. Ønsker oss 3 [emoji4]

Før: Ønsket jeg 2, en i hver hånd :)
Nå: Nr 2 er på vei!
Videre: Mannen vil ha 3, og jeg ønsker meg litt en jente, men må se an fødselen og barselstiden før vi bestemmer oss for noe mer. Dette svangerskapet er mye tøffere enn det forrige, og et til er ikke selvsagt.

Før: tenkte ikke så mye på antall, men hadde lyst på eneggede tvillinger ;)
Nå: Nr. 2 på vei
Senere: Er veldig fornøyd med 2. :) Mannen kunne klart seg med en også så han snakker om å kutte strengen [emoji14]

Ønsket meg 3 barn. Dette blir nummer 2. Vi kommer ikke til å prøve på flere nå (måtte ha 18 prøverørsforsøk for å få disse 2)

Hadde lyst på mange!! :D
Har snart 3. Og kan ikke bli fler pga helsemessige årsaker.
Men hadde nok fortsatt hvis ikke det hadde vært tilfelle :p

Før: ville ikke ha barn, ombestemte meg fort når jeg møtte kjærligheten i mitt liv [emoji7]
Nå: venter nr 2.
Ønsker: 3, men vi stopper nok på 2 pga plager i svangerskapet.

Før: ønsket meg 2 stk

Nå: dette bli nr. 1 [emoji170]

Ønsker: vil fortsatt ha 2 [emoji4] håper vi kan få en av hver, men det er ikke så farlig

Når jeg var lita ville jeg ha minst 5 :)

Venter første nå

Håper å ende opp med 3, men anser det som lite realistisk da vi brukte over 4 år og flere prøverørsforsøk på å få til denne spiren og mannen helst vil være ferdig før han er 45 (han er 41 nå, men jeg er jo bare 27 så vi får se [emoji14] )

Ønsket overhodet ingen barn, varte også en stund etter jeg traff mannen. Venter nr 2, og det blir siste. Tror det blir perfekt for oss :)

Jeg ønsker meg to barn. Dette er andremann, så det gikk i oppfyllelse :D

Ønsket meg alltid 3 barn. Og ønsket også å begynne når jeg var 25. Nå er jeg 31 i juni og venter 3.barnet i slutten av mai [emoji173] Så stopper vi der [emoji28]

Som barn ønsket jeg barn, men husker ikke antall. Som ungdom ønsket jeg ingen, og som voksen to. Har andre på vei nå. :) To er absolutt maks for oss, vi lurte lenge på om det var nok med en.

Før; 4-5 barn
Nå; Venter mitt andre barn
Ønsker; fremdeles er ønsket 3-5barn, men pga komplikasjoner, mange sa, ma, ex.u etc planlegger vi ikke flere. Men blir kjempe glade om det plutselig skulle komme en overraskelse.

Back
Topp