Før fødselen startar

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Du som har født før, la du merke til at kroppen endra seg/gjorde seg klar til å fø før du kjente riene?
Ei vennine sa at ho følte kroppen starta ein slags renselse - sprang på do med laus mage i to dagar før riene starta...

Jeg satt å grein kvelden før fordi jeg var helt utslitt, tung og vond. Gikk på do minst hver time (og tisset) og var bare så fryktelig sliten, og kunne ikke forstå det skulle være hele 3 uker til det planlagte ks... Den kvelden følte jeg at kroppen sa til meg at jeg burde hvile meg godt den natten så jeg slo av tv og la meg til å sove i stedet for å tv-rangle. Våknet jo minst hver time men kl 7.30 så var jeg fortsatt våt mellom bena når jeg våknet. Da reiste jeg meg opp og vannet sildret, riene kom med en gang. En epidural og 9 timer senere var poden ute. Jeg visste at hodet var festet godt nedi bekkenet da, det hadde jordmor fortalt meg en uke i forveien og at jeg kunne gå i fødsel når som helst.

Jeg var også løs i magen, pluss kraftige kynnere og nedpress, og følte meg ekstra tung i magen og sliten i kroppen og pusten. Dette økte hver dag de siste 3-5 dagene før slimproppen gikk den ene natten, vannet gikk neste kveld, og jenta kom et døgn etter det igjen.

Jeg hadde løs mage i 2 dager. Kroppen tømte seg virkelig, men dette var ca 1 uke før fødselen. Jeg hadde en del menssmerter og kynnere, slimproppen gikk også et par dager før. Så merket at kroppen forberedet seg, ja.

Merket ingenting før det startet brått og intenst. Åtte timer etter var han ute.

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Hadde en del kynnere og denne berømte sliproppen forsvant litt etter litt dagene før.
Men når riene begynte så fikk jeg diare ganske rett etterpå og fikk renset systemet før fødselen.
Heldigvis :p

Jepp!.. Har ALDRI hatt omgangssyken, men hver gang jeg har født har jeg hatt omgangssyke symptomer 2-3 dager før :p

Back
Topp