Før du visste du var gravid

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Drakk, røyket eller snuset du før du visste du var gravid?

Her tok jeg et halvt glass vin til maten på 17.mai - et par dager etter eggløsning. Med sønnen min drakk jeg en øl ca en uke etter el. Men dette er jo så tidlig så det skal vel ikke ha noe å si tror jeg...

Var på fylla 2 uker før jeg testa pos. Altså 3 uker på vei...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde plangt det ganske godt og visste jo at det kunne være en mulighet for at jeg kunne være gravid! Drakk ikke noe etter at vi begynte å prøve (og det gikk jo på første forsøk, så..) :)

Snus eller røyk bruker jeg heller ikke.

Nei, i tilfelle det skulle være en liten der tok jeg forbehold:)

jeg drakk velkomstdrink i min fetters bryllup i slutten av Juni. Hadde jo ikke peiling :S Takk og pris ammet jeg fortsatt J sånn at jeg ikke drakk noe mer...

Drakk ingenting, har vært avholds siden nyttårsaften.. Hadde heller ikke drukket i forkant, da vi ble gravid med hjelp av prøverør!

Tja, jeg drakk et glass prosecco da jeg var 2+6. Ellers ikke noe sånt :p

Jepp, masse. Var i syden og drakk øl til måltidene. Drakk til og med etter jeg hadde testet positivt fordi idiotgynekologen på Majorstuaklinikken sa at jeg ikke var gravid. (Det det skulle vært et embryo var det bare et hull, så han sa at det var gått galt igjen) trist som jeg var så dro jeg på utdrikningslag til godvenninnen min og drakk. Men var ikke på fylla, det sa kroppen nei til. ;) Stresser ikke med det der jeg. Var gravid med poden når vi var på bryllupsreise i Køben, og det var vi ikke på vannvogna for å si det sånn. ;)

Denne kom som en overraskelse. Ble drita full på firmafest, spydde som bare det. Visste ikke at jeg var gravid da vi hadde vært forsiktige. Testet positiv 3 dager senere og fikk utrolig dårlig samvittighet! Hadde ikke drukket siden første svangerskap i 2011.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Var på fest når jeg var mellom 2 og 3 uker på vei, og da hadde jeg noen øl. Da sa jeg til ei veninne at hvis jeg har flaks ville det bli min siste øl på en stund, men jeg sa det som en spøk fordi jeg hadde virkelig ikke troen :)

Det ble en tre fire glass hvitvin et par uker før jeg fant ut at jeg var gravid ja... :/ var så skråsikker på at eggeløsning var en uke før gubben kom hjem, men jeg er tydeligvis ikke helt som andre. :p

Jeg drakk, men sluttet selvsagt med en gang jeg testet positivt.

Tror jeg har drukket alkohol 1 gang siden september 2010... Det var i november 2011, da var jeg på fest i Tr.heim mens gubben passet på vår lille jente på 3mnd på hotellet rett over gata for utestedet... Passet meg bra at det ikke var langt å gå "hjem"... Full og yr som jeg var, haha...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg fikk negativ g-test på torsdagen og bestemte meg derfor å drikke vin på fest på fredagen. Ble noen flere glass enn nødvendig og festrøyken var også på plass. Dagen etter, på lørdagen, fikk jeg svaaaakt positiv g-test! Fikk litt dårlig samvittighet med en gang, men jeg tenker at 1 gang så tidlig i svangerskapet ikke har noe skadelig å si. Har aldri rørt hverken det ene eller det andre etter testen var positiv :)

Termin 27/2-14 med første frø <3

Var på jobbfest fredagen før eg testa positivt hos legen. Var 4 veker når eg fant det ut, altså 3 veker når eg drakk og røykte (sigaretter). Stressa ikkje med det da lillegutt ikkje var "kobla" på mitt blodomløp på den tida ;) Har ikkje røyka, snusa eller dråkke alkohol sia :)
Har egentleg slutta med røyk til vanleg 1år og 4 mnd før eg vart gravid, kun festrøyk.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp