før du fødte

malrodien

Gift med forumet
hva skjedde? hva skjedde dagen før eller samme dagen??

selv er jeg hellig overbevist over at det var enten sexen eller akupungturen jeg tok dagen før som måtte ha satt i gang hele fødselen 8 dager før tiden[;)]

tok det helt med ro den dagen, hadde endelig fått time til  åsette i gang og greier. Plutselig begynte riene på natta gitt......

Jeg hoppet tau jeg....

Vannet gikk mens jeg hadde sex, så det kan umulig være det [8D]

Jeg var på skikkelig shoppingrunde den dagen. Var hjemme ved 18-tiden, spiste, så på TV og slappet av. Kl. 20.20 fikk jeg litt smårier, kl. 21.30 var gullet født. Alt gikk ganske fort den dagen, tiden, pengene og fødselen.[;)]

shoppet[:D]

gikk rundt på butikker mange timer. kom hjem i 5 tiden på dagen og skulle spise og da kom riene regelmessig med 5 min mellom[:)]

Var på ikea dagen før og var i storform. Riene startet på kvelden, vannet gikk på natta.
11 dager før termin.

da jeg fikk første gjorde vi ingenting for å få fødselen igang.han kom på termin dagen.
med nr 2 var Jm og reiv litt,å da kom han dagen etter.Han kom 6 dager før termin.
Med nr 3 gjorde jeg ingenting.Hun kom 3 dager før termin.

Ingen av delene. Tok akupunktur 2 dager før. Grillet på kvelden før jeg fødte[8D]

Dagen før jeg fødte (veene startet ca 0130 omnatta) var første dagen jeg bare var hjemme hele dagen, slappet av og så masse tv sammen med sambo, fordi det var ett fryktelig vær ute! Så for min del så var det avslappning som skulle til![;)]

først ble jeg strippet, pulte på kvelden og neste dag gikk jeg meg en tur og da gikk vannet[8|]

Jeg var megastresset, og hadde vel egentlig ikke tid til å føde akkurat da [8D]

dagen før: tok bringebærkapsler, hadde sex, stresset masse, jikk tur, spiste lakris,

samme dag: stresset, ble strippet, vasket to biler, spiste grøt med masse kanel, spiste lakris, kjørte bil på hompete vei for å besøke mamma&pappa... satt meg ned i sofan da begynnte så smått riene... holdt maska til jeg var hjemme igjen, men da bars det rett til trondheim

Back
Topp