Før du fødte...

sicret

Forumet er livet
VIP
var du syk...forskjølet? tenkte tilbake her og husker jeg hørte at det var noen som sa at det var et tegn på at fødselen var nær fårestående.. og lurte på om det stemte med dere? her var jeg faktisk forskjølet uken før og frem til den dagen jeg fødte :D

næj tru itj æ va forkjøla i d heletatt æ :P
ikke som æ kan husk ihvertfall.

her va eg heldigvis frisk som ein fisk emoticon

Var faktisk skikkelig dårlig hele uka før... uka før det også tror jeg.. sov masse, var utslitt og gåen. Tett i nesa og hostet som gal. Hadde med meg nesespray på sykehuset til og med, meeeeen fikk ikke bruk for den :)

Tror ikke jeg var forkjøla, men hadde feber mens jeg lå med riene, men veit ikke hva det kom av.

Jeg har aldri vært så lite forkjøla/syk som jeg var da jeg var gravid og var det heller ikke på slutten emoticon

Var ikke syk rett før, men hadde veldig dårlig imunforsvar hele graviditeten, hadde omgangs syke 3 ganger, bihule betennelse og ørebetennelse, følte jeg var syk hele tiden, men vi reiste til tyrkia i slutten av mai å hadde rett før det bihule bet, men etterpå hadde jeg ingenting..

Iam skrev:
her va eg heldigvis frisk som ein fisk emoticon

her også..!!

Jeg var frisk, men veldig tett i nesa mot slutten..
var egentlig tett i nesa fra jeg var 4mnd på vei å blei værre mot slutten, men ikke noe syk ellers :)

Linma90 skrev:
Jeg var frisk, men veldig tett i nesa mot slutten..
var egentlig tett i nesa fra jeg var 4mnd på vei å blei værre mot slutten, men ikke noe syk ellers :)

her var det omvendt eg var konstant syke fra første uken i januar i fjor til etter påske.. ble kun forskjølet i slutten av svangerskapet

Jeg var forkjøla da jeg fødte, men tviler på det hadde sammenheng med forestående fødsel, var stort sett forkjøla hele svangerskapet. Artig med barn i barnehage når man er gravid, mye lettere å pådra seg slike ting da og det sitter lenger i. Da jeg endelig var kvitt en forkjølelse kom storebror hjem med en ny. Har vel knapt vært så jævlig forkjøla som jeg var sommeren i fjor, det var helt grusomt faktisk. Kombinert med rundt 30 grader og sol i over 3 uker så var det ganske kjipt. Taklet varmen fint, syns bare det var godt jeg, men det var kjipt å være dårlig i varmen.

Myfirst skrev:
Nei, jeg var helt friskemoticon

Samme her :) Men nå ble jeg igangsatt da... to uker på overtid. Kan kanskje ha noe med det å gjøre... :)

Med Tuva hadde jeg bronkitt halve svangerskapet, frem til fødsel.. Med Sofia var jeg bare snufsete tror jeg :)

jeg var syk... forkjølet og hostet VELDIG, og de lurer på om hosten kan være medvirkende årsak til at snuppa ble født 4+2 uker for tidlig... hosten økte kraft og hyppighet på kynnere, som etter hvert utviklet seg til rier...

Var frisk som en fisk!
Faktisk sov jeg usedvanelig godt natta før fødselen begynte. Tror det var første gang på mange måneder hvor jeg ikke var oppe og tisset, hadde kramper i leggene etc.
Så virket nesten som kroppen forberedte seg på hva som var i gjære... :)

Back
Topp