Var det noen av dere som hadde negativ test, spottet, men fikk positiv noen dager senere?
jeg fikk en super svak strek ca 30 min etter testen var tatt for 2 dager siden (så svak at den ikke vises på bilde), dette var en sånn superfølsom strips. I dag tidlig tok jeg nye , en med 10 og en med 25 følsomhet, og den på 10 kom en mye tydligere strek, enda veldig svak etter tidsfristen, og på den andre kunne jeg etter 40 min (da jeg såg på testen igjen) skimte den streken jeg hadde sett 2 dager før. Vet de ikke er gyldige, men opplevd en gang før at plutselig kommer streken innen tidsfristen noen dager senere.... SÅ hadde sex 4 og 5 feb, og el var rundt da, event 1-2 dager senere. Har siden lørdag hatt symtpomer som jeg kun har ved graviditet, og for 4 dager siden begynte bekkenløsninge i symfusen å komme ( noe jeg kun kjenner ved graviditet også). MEN så skulle jeg nett kjenne på tappen i dag, og da fikk jeg lyserosa utflod på fingen, og ved bommelom kom det en slimremse med blodspor i.. Kan jo se ut som TR kommer likevel, MEN noen som har hatt det slik, og likevel fått positiv test noen dager etter?
Ble visst en lang fortelling, så blir glad for de svarene jeg får
Ble visst en lang fortelling, så blir glad for de svarene jeg får