Før dere ble gravide...

ei her heime i bydga som er utdanna frisør, måtte faktisk sjmld seg mens ho gjekk gravid fordi ho fikk ein allergisk reaksjon pga farging og kjemiklaier..og dette har gjordt at ho ikkje kan ta opp att yrke sitt nå to år etter!!!

Sååå godt at det gikk bra til slutt!!!

Ikke mange dager igjen nå[:)]

Ønsker deg masse lykke til!!!

Det var jo ikke meningen å gjøre noen støtt. Men det er kanskje bare få tilfeller det gjelder. Man kan jo ikke gå rundt og tenke sånn hele tiden. Da kan man jo risikere å bli gal. Jeg levde sunt jeg også... spiste grønnsaker og div. Men det har jeg egentlig gjort i mange år før jeg planla å få barn. Drakk kaffe og koste meg, men var forsiktig med søtt, fordi jeg gjorde om livvstilen min da jeg gikk grete roede kurs for 3 år siden. Men det gikk galt med meg allikevel. Og det er ikke min skyld! Jeg fødte dødfødt, og det er ingen som sier at det var kaffens skyld, eller at jeg farget håret 2 ganger, eller at jeg unte meg en sjokolade av og til!
Hadde det vært det, regner jeg med at de hadde sagt noe på sykehuset...

Det var veldig trist å høre.. Føler med deg sånn!! Ja, det er andre årsaker til at det gikk galt, ikke kaffen mm. sin skyld!!! Det er mye vi kan styre selv her i verden, men absolutt ikke alt!!!

Etter alle disse innleggene, så ser det ut som vi bare kan glemme alle disse bøkene som forteller om ditten og datten - DET GÅR JO BRA UANSETT

Back
Topp