Føltes det naturlig å amme?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Føltes det naturlig å amme for dere som ammet?

Ja, det gjorde det :) Håper det gjør det med lillebror også ;)

Jeg har alltid synes det med amming er rart kommer ikke naturlig. JEg fikk det ikke helt til med guttungen, er spent på om det blir mer naturlig for meg denne gangen.

Usikker på hva jeg følte. Syns det var et ork da, så ammet kun i 5 mnd.
Håper det blir bedre denne gangen :)

Syns det er veldig naturlig og primitivt på en god måte :p Bortsett fra litt startvansker pga prematur baby har jeg ikke hatt noen problemer så har vært veldig heldig :)
Har ikke lagt med opp i hva hun gjør der nede, eks aldri hjulpet henne å få tak o.l. Det har resultert i en baby som sitter godt fast i puppen et halvt millisekund etter at jeg har lagt henne til :p
Håper virkelig neste blir like lett ;)

I begynnelsen syntes jeg det var kjedelig og et ork å amme, hadde fryktelig vondt i håndleddene også pga måten det var naturlig og best for meg å holde henne når hun fikk pupp, men så bestemte hun seg plutselig for at hun bare vil ha mat når vi ligger begge to (går greit å amme på vanlig måte hvis vi ikke er hjemme), så nå koser vi oss begge to, hun med puppen og jeg i avslappet stilling med ipad :p
Kommer nok til å savne det skikkelig når det er på tide å slutte ;)

Jeg syns det var helt naturlig. Og jeg kviet meg ikke for å amme offentlig heller. Hadde ikke trodd det :-)

Ja, føltes svært naturlig med datteren min.

Denne gangen skal jeg ha tvillinger, og tanken på dobbelamming skremmer meg litt - at jeg blir en vandrende melkefabrikk !!

Det gjor det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syns det var en selvfølge å amme, jeg, og helt naturlig. :) Dessverre gikk det dårlig etter bare to uker, men ammet fram til seks måneder. Til tross for det gleder jeg meg til neste gang. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja veldig!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Litt rart til å begynne med, men likevel naturlig liksom. Ble veldig fort vant til det, selv om det ble vel mye av det gode her i huset.

Føltes ikke naturlig mens jeg måtte bruke skjold, men fra han var ti uker tok han pupp uten skjold og da føltes det veldig naturlig.

Med første var det flaut og kavete og jeg strevde og ble helt svett...
Nå koser jeg meg med det og det Gjør ingenting om folk ser hengejura en gang :p

Måtte øve litt i starten, men etterhvert ble det den naturligste ting i verden:)

Nå gjør det det, men det tok ca tre måneder før vi fikk det helt til uten skjold. Veldig mye såre brystvorter i starten! Etter det har det gått som en lek! :)

Back
Topp