Følte meg utelatt...

*MissMe*

Gift med forumet
da alle ungene i nabolaget kom på døra i luciatog med lussekatter og Anna var den eneste under 10 år som ikke var invitert med... [:(] Det var 2 jenter på 2,5 år me så hun er ikke for ung akkurat...

Etter vi fikk Mari så har vi nesten ikke sett noe til noen her. Vi treffer aldri noen når vi er ute og blir aldri invitert med på noe...[8|]

*Lei meg*[:'(]

[:(] så kjedelig!

skjønner at du følte det slik... men kan hende de trodde at dere ikke orket, men er utrolig dumt å tro. Bedre å spørre!

ORIGINAL: chrichri

skjønner at du følte det slik... men kan hende de trodde at dere ikke orket, men er utrolig dumt å tro. Bedre å spørre!

De kunne ihvertfall spurt.. En begynner jo å lure om de ikke ville ha oss med...[8|]

syns jeg høres veldig rart ut... men hadde blitt emga skuffa selv!

huff...

Kjedelig.. [&o] Alltid bedre å bli spurd, og heller takke nei, enn å ikke bli spurd i det hele tatt!

syns jeg høres veldig rart ut... men hadde blitt emga skuffa selv!

huff...

[8|][8|][8|] så rart da?! Dere er ikke akkurat asosiale altså..... skjønner veldig godt du ble lei deg.

ORIGINAL: Tjukkaaa

[8|][8|][8|] så rart da?! Dere er ikke akkurat asosiale altså..... skjønner veldig godt du ble lei deg.

ORIGINAL: *MissMe*

De kunne ihvertfall spurt.. En begynner jo å lure om de ikke ville ha oss med...[8|]

ganske sikker på at d er fordi de tenker at "huff, de har jo nye babyen og alt, må ikke mase på de om noe nå, de trenger nok fred å ro".......... ganske sikkert på at d er sånn.... [:D]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: *MissMe*

ganske sikker på at d er fordi de tenker at "huff, de har jo nye babyen og alt, må ikke mase på de om noe nå, de trenger nok fred å ro".......... ganske sikkert på at d er sånn.... [:D]

Hater når folk skal tenke for meg....[:@]
Hva vet de om det liksom...[>:]

Joda, egentlig greie folk, men ble så utrolig paff...

si d til de neste gang du møter de... bare sleng ut noe som... "forresten, si fra når d skjer noe i gata da.... er ikke så kult å sitte inne hele tiden, kan gå ut m baby og... ser dere jo aldri lenger..." sånn hyggelig tone, så kanskje de tenker litt annerledes....?[:D]

vet ikke jeg... hehe...

Lurte på å sende en melding noe sånt som dette: Så koselig med luciatog for ungene! Håper Anna får være med neste gang!![;)]

Den kan vel ikke bli mer tydelig? Eller?

ja, skriv d du... [:D] er nok bare en missforståelse snuppa...[:D]

Back
Topp