S
søteste
Guest
Hentet lillemann i barnehagen nå, skjønte med engang jeg kom på parkeringsplassen at noe var galt. Gikk inn på avdelingen og hele avdelingen var stapp full av besteforeldre. Lillemann var den eneste som ikke hadde noen der og det kunn fordi jeg har helt glemt å nevne dette for mine foreldre og svigerforeldre[:(]
Lillemann vill som regel aldri hjem fra barnehagen, men i dag ville han det. For alle barna hadde jo besøk og var opptatt med det. I dag var det altså besteforeldre kaffe,
Jeg får ikke med meg noe jeg, jeg har glemt både fn dagen og julnisse festen.
Vi er to i turnus så her må det bestandig planlegges å sørge for at noen har lillemann når det kræsjer. Og jeg klarer rett og slett ikke å få med meg hva som skjer i barnehagen i tillegg.
Hvordan gjør dere det?[:(]
Lillemann vill som regel aldri hjem fra barnehagen, men i dag ville han det. For alle barna hadde jo besøk og var opptatt med det. I dag var det altså besteforeldre kaffe,
Jeg får ikke med meg noe jeg, jeg har glemt både fn dagen og julnisse festen.
Vi er to i turnus så her må det bestandig planlegges å sørge for at noen har lillemann når det kræsjer. Og jeg klarer rett og slett ikke å få med meg hva som skjer i barnehagen i tillegg.
Hvordan gjør dere det?[:(]