Følte meg lat :p

Kaas!

Flørter med forumet
Jeg har hatt igjen å kjøpe:
ny madrass til vogga, dyne, badetermometer, lammeskinn, ny kosedress til å ha med på sykehuset, nye truser med plass til "giga bind", ammesingeletter, body lotion,shampo/balsam, nytt pudder og ammebh i ull.
Har grua meg til shopping tur, idag blei det nettshopping istedet :happy:

Så nå ventes pakker fra barnas hus,hm og blivakker :D føles mye bedre enn å bale rundt på senter med stor mage og bekkenløsning. Hihi.

Ble nettshopping en runde på meg også her om dagen :) Men jeg må på apoteket for å kjøpe ammeinnlegg, purelan, ammeskjold, bleiesalve, babyolje og ikke minst trekk til senga vår dersom det skal starte med vannavgang denne gangen også :)

Jeg vil nå heller si at du var smart, ikke lat ;)

Netthandling er genialt. Har handlet det meste på nett selv. Selv om jeg bor i hovedstaden og har tilgang til all verdens butikker. Blir utslitt av en tur til rema, så kjøpesenter eller byhandling er uaktuelt. Ikke har vi bil heller og buss med bekkenløsning som høygravid er ikke noe særlig...

Venter på pakker fra jollyroom, boots og coverbrand selv... Prøvde med på et kjøpesenter, men måtte bare dra hjem og sove i 3 timer... Halleluja for nettshopping!

Kommer nok selv til å nettshoppe flittig de siste månedene :P

Godt å høre vi er flere :) jeg innbiller meg også at det er litt økonomisk, det havner nok mer unødvendig ting i kurven når man går på kjøpesenter (hos meg hvertfall) nett shopping da ser man jo summen før man bestemmer seg :)

Jeg venter pakke fra ikea. Gadd ikke leite etter ordentlige madrasser her. De kosta jo over 1000kr de jeg ville ha. Resten var jo bare sånne på 10cm som så elendige ut. Så blur det flere pakker etterhvert. Jollyroom bl.a

Vi har sikkert hentet/venter på 15 pakker bare i år. Jollyroom x2, nøstebarn, zalando x2, babybanden x3, og diverse fra ebay. Vurderer å handle siste rest, litt klær og alt av apotekvarer og på nett. Men får se. Tøybleier må vi og få kjøpt snart, er bare så vanskelig å vite hva vi skal ha.

Back
Topp