Følte du deg vel i din gravide kropp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
For de fleste gravide oppleves svangerskapet som en spennende tid. Men det er ikke uvanlig at vi hører fra gravide at de ikke trives med å være gravid. De kjenner ikke igjen sin egen kropp, de synes det er vanskelig at de legger på seg, og at kroppen påvirkes på måter de ikke liker.

Les jordmorbloggen her

Nei, jeg likte ikke alle forandringene som kom så plutselig, det skjedde mye jeg ikke visste og jeg følte meg helt .. Ja, uff.
Håper neste blir bedre om det blir noen neste gang, for da er jeg mer forberedt ..

Jeg elsket å gå gravid. Kjenne at babyen rører på seg inne i meg. La ikke spesielt mye på meg og var ellers frisk og rask. Synes det er svært trist at jeg ikke skal få oppleve det igjen. Men er så heldig å ha to friske fine barn. Så får kose meg med de jeg.

Jeg likte det vel ikke spesielt godt, selv om jeg gikk opp under gjennomsnittet.
(9,5 kilo)

Var aldri stor, men merket jo at jeg ble "større". Syntes ikke det var så stas.

Men visste at det kun var for noen få mnd, og at det kom til å være så verdt det!

Og jeg tok ikke feil❤️

Jeg elsket å gå gravid! Men mest pga det fantastiske kroppen skaper inni meg! Det å vite at et lite menneske formes inni meg er vakkert!

Jeg la på meg 18 kg de to første gangen og 19.5 kg siste gang, orginalutgivelse var bare mage, så til tider følte jeg meg stor, men som oftes flott!

Både ja og nei. Puppene vokste og jeg fikk generelt litt mer fett på kroppen - det var supert :) men hadde lite tid til å føle meg vel i den nye kroppen min siden jeg stort sett hang over doskåla :p

Jaaaa❤️ savner gravidmagen.

Jeg elsker og gå gravid. Selvom jeg var mye dårlig og slet med mye siste svangerskapet:p
Men mest deilig var å ikke skjule magen hele tia:p

Både og. Mislikte det nok mest pga hyperemesis, bekkenløsnimg og alle plagene. Var mye dårlig form i graviditeten. Men de kveldene hvor jeg lå på sofaen og kjente hun sparke og gledet meg til hva jeg hadde i vente var fantastisk. De øyeblikkene elsket jeg :)

Jeg følte meg vel i mine gravide kropp:-) Men det graviditeten medbrakte av plager var no herk;-)

Back
Topp